RavenE Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag har klippt ut en kort, kort del ur en film och vill nu ha den som avatar. Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Lägger upp den på nån ftp.. C'mon shake ur balla lalalalala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Jaha? det var ju mkt hjälp... Kan jag inte bara lägga upp den på nån sida och sen länka? Redigerad 18 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Läs reglerna innan du lägger upp den. för jag antar att den kommer bli för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Tanka upp den på t.ex. silentwhisper och när du gjort det får du en länk till den som du kan använda här då, men se till så att avataren inte bryter mot reglerna bara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts