DoeX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Gefle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Kalmar FF FTW! Häja Kamas Rrrröda bödrrer! Det är redit! Håller faktiskt lite smått på Kalmar.. Min mormor och morfar bor i Oskarshamn så vi åker ibland och kollar på Kalmar FF såg dom i superettan mot djurgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Håller faktiskt lite smått på Kalmar.. Min mormor och morfar bor i Oskarshamn så vi åker ibland och kollar på Kalmar FF såg dom i superettan mot djurgården. Okej, Men Kalmar brukar ha det svårt mot Helsingborg, Bara så du vet, Mitt fotbolls lag IFK Berga ska möta Helsingborg eller Malmö FF i SM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 HIF kommer ju få Sveriges bästa målskytt om henke kommer tebaks Plus att Rade Prica har snackat om att han vill spela med Henke.. Och även Alvaro Santos från FCK kanske kommer tebax senare eftersom att FCK köpte Atiba Hutchison Sveriges bästa mittfältare så bör HIF få köpa Santos billigare! Därför så tror jag att HIF kommer vinna allsvenskan 2007 och kanske 2006. Men jag tror att eftersom att Atiba gick till FCK så kommer nog Mackan hem till nästa säsong till ÖIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Okej, Men Kalmar brukar ha det svårt mot Helsingborg, Bara så du vet, Mitt fotbolls lag IFK Berga ska möta Helsingborg eller Malmö FF i SM! Och stryk kommer de få Btw Svara på mitt PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vote: elfsborg Vilka är göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Och stryk kommer de få Btw Svara på mitt PM Knappast, Kalmar vinner! Svara på PM:et då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Vote: Helsingborg Fast det blir svårt nu utan Atiba Redigerad 18 januari, 2006 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Sparka slå, AIK, sparka slå, AIK. AIK, eller jag vill det åt minstone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Djurgår'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Djurgår'n behåller titlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Djurgår'n behåller titlen. DIF såg väldigt bleka ut under sitt träningsläger på Kanrieöarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) DIF såg väldigt bleka ut under sitt träningsläger på Kanrieöarna. Ungefär 3/4 av truppen borta också. Fast egentligen ska man inte skylla på det. Men dom kommer igen, det var ju trots allt bara ett träninsläger. Man tränar upp saker man är sämre på med andra ord. Redigerad 18 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Himlen är blå, tack vare HBK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 MFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 MFF. Jävla mupp... Näe bara skojade.. Men det är ju trotsallt 2 skånelag... Har mycket svårt att säga det här och kommer säker bli hånad av tommy killer... Jag saknar bois! Tycker det är skitkul med derbyn och nu blir det bara ett . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jävla mupp... Näe bara skojade.. Men det är ju trotsallt 2 skånelag... Har mycket svårt att säga det här och kommer säker bli hånad av tommy killer... Jag saknar bois! Tycker det är skitkul med derbyn och nu blir det bara ett . Nu vet ni hur det kändes när aik spelade i Superettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Nu vet ni hur det kändes när aik spelade i Superettan. Men nu är dem tillbaka! Lär dig krypa Lär dig gå Lär dig älska AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 HIF kommer ju få Sveriges bästa målskytt om henke kommer tebaks Han kommer tillbaka efter VM det betyder att halva allsvenskan har spelats och då kan det vara försent. Han är en bra målskytt men han kommer inte få dom eleganta inlägen han får av ronaldinho mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts