gizmo91 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag tror att Bajen vinner i år, men bara om dom spelar som dom avslutade allsvenskan förra året. Synd bara att dom inte har gjort några stora nyförvärv men tappat 2 spelare. Annars så tror jag att det komer at stå mellan följande lag :HammarbyMalmöGöteborgDjurgårdenMin vote : Hammarby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Kalmar FF Redigerad 18 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 IFK BAGDAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 IFK BAGDAD Dom är inte med i allsvenskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Exakt dom spelar i division 4 i korpligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Heja heja heja heja djurgårn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Är för dåligt insatt för att kunna tippa på något lag, men jag håller på Djurgården. Redigerad 18 januari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 VOte Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 VOTE: Gefle Håller INTE på dom, håller inte på nåt av dom andra lagen heller... skiter fullständigt i fotboll... men jag votade på Gefle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men blir ganska arg på sånna här trådar.. Alla bara röstar på sitt favoritlag *Säger han som röstade på Helsingborg* Nej men seriöst Helsingborg spelade väldigt bra på hemmaplan (2 förluster på hemmaplan) Kan dom spela lika bra borta så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Djurgården vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men blir ganska arg på sånna här trådar.. Alla bara röstar på sitt favoritlag *Säger han som röstade på Helsingborg* Nej men seriöst Helsingborg spelade väldigt bra på hemmaplan (2 förluster på hemmaplan) Kan dom spela lika bra borta så.. 6-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 6-2 Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag tog Gefle för det låter som gaffel fast ändå inte. Seriöst, jag kan ingenting om sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Malmö FF. Med sin nya överlägsa budget. Kan dom köpa spelare som inget annan allsvenskklubbb kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) ÖIS har en väldigt stark trupp iår. Våra unga spelare har mognat ett år till. Ett av för årens nyförvärv Clifford Mulenga kom med i Zambias trupp i afrikanska mästerskapen som Eurosprot sänder. Två nyförvär: Ola Tovionen och Ivica Skiljo. Ailton är 100 % frisk nu från sin axelskada. Zorans försäsongsträning e väldigt bra för spelarna. Jag säger inte att vi vinner det gör vi inte. Men vi ska till Royal League. Redigerad 18 januari, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Fan vad jag önskar att Bajen hade köpt Ailton istället för Paulinho. Plus att jag inte gillar att dom sålde Mikael Anderson. Sen har vi tappat Haris Laitanen till Norr-Ping. Men detkommer nog något köp under säsongen. Det bästa vore väl att ta hem Kennedy eller Karl-Oskar Fjörtoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Malmö FF måste vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 HIF kommer ju få Sveriges bästa målskytt om henke kommer tebaks Plus att Rade Prica har snackat om att han vill spela med Henke.. Och även Alvaro Santos från FCK kanske kommer tebax senare eftersom att FCK köpte Atiba Hutchison Sveriges bästa mittfältare så bör HIF få köpa Santos billigare! Därför så tror jag att HIF kommer vinna allsvenskan 2007 och kanske 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Kalmar FF FTW! Häja Kamas Rrrröda bödrrer! Det är redit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts