Replay Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Är det någon som vet hur man kan tjäna pengar på ett bra sätt. Man får ju inga pengar när man skjuter människor. Själv behöver jag mycket pengar för att köpa Malibu Club, sedan har jag köpt alla där man kan göra uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) kör street racing man tjänar 30,000 $ på det. På ett race. Redigerad 25 januari, 2003 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Kör bara hunter mission. jag kom till uppdrag 1099 och tjänade över 3 miljader +att man får 150 i armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Vadå hunter mission? Ska jag flyga med militärhelikoptern. Den får man väl bara om man tagit alla hiddenpackages eller klarat hela spelet. Och streetracing, då måste man väl köpa Sunshine Autos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Är det ingen som kan svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 köp sunshine autos då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts