Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Pulsådern i min panna börjar kännas nu. Jag har fått det här mailet tre gånger av olika personer på min kontaktlista, och när jag ser vilka de har skickat till så är det till alla på min kontaktlista. That pretty much sux. Har ni också fått det? >Hi everyone this is really annoying but > >read it anyway... > > >Hey it is Andy and john the directors of MSN, sorry for the interruption >but msn is closing down. this is because too many inconsiderate people are >taking up all the name (eg making up lots of different accounts for just >one person), we only have 578 names left. If you would like to close your >account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keep your >account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. This is >no joke, we will be shutting down the servers. Send it on, thanks. > >WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSEAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND YOU >WILL COST £10.00 A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT > >LIST. > > >NOW YOU KNOW WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THE >WHOLE EMAIL. GO BACK TO YOUR INBOX > >AND CLICK ON NEW. AND PASTE > >THANK YOU FOR YOUR ATTENTION Så jävla gay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) >Hi everyone this is really annoying but > >read it anyway... > > >Hey it is Andy and john the directors of MSN, sorry for the interruption >but msn is closing down. this is because too many inconsiderate people are >taking up all the name (eg making up lots of different accounts for just >one person), we only have 578 names left. If you would like to close your >account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keep your >account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. This is >no joke, we will be shutting down the servers. Send it on, thanks. > >WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSEAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND YOU >WILL COST £10.00 A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT > >LIST. > > >NOW YOU KNOW WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THE >WHOLE EMAIL. GO BACK TO YOUR INBOX > >AND CLICK ON NEW. AND PASTE > >THANK YOU FOR YOUR ATTENTION Hej det är Andy och John!JÄTTESERIÖST MED EFTERNAMN. De kan ju inte ens stava till Reply. Dessutom, tror du inte att de hade skickat detta med sin egna adress om det var allvar? Redigerad 17 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du tror väl iallafall inte på sånt där larv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Naah, formulerade mig kasst. Inte fan tror jag att MSN skulle stängas ner. Syftar mer på att det börjar bli jobbigt att få dessa mail hela jävla ti'n, och jag undrar om någon mer har fått dem? Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Naah, formulerade mig kasst. Inte fan tror jag att MSN skulle stängas ner. Syftar mer på att det börjar bli jobbigt att få dessa mail hela jävla ti'n, och jag undrar om någon mer har fått dem? Rawr. Jaha.. Nej jag har då aldrig sett något liknande! (gammal tant-röst ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jaha.. Nej jag har då aldrig sett något liknande! (gammal tant-röst ) Jaha... Får jag ta en karamell i alla fall? Ho-hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag fick det av den på min kontaktlista som jag anser smartast och jag tänkte "Har hon gått på det, så visst..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag fick det av den på min kontaktlista som jag anser smartast och jag tänkte "Har hon gått på det, så visst..." Jag fick det både av dig och killen-i-hörnet. Fy satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Jaha... Får jag ta en karamell i alla fall? Ho-hum. Javisst! Du kan få en kaka! Vadfan menas med det, förresten ? har sett ganska många skriva det till varandra här på forumet. Redigerad 17 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag gjorde nästan likadant, men med seriösare adress och mail, sedan fick jag folks lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Javisst! Du kan få en kaka! Vadfan menas med det, förresten ? har sett ganska många skriva det till varandra här på forumet. Minns inte vem det var, men det är någon som brukar skriva det. Inget speciellt, lite frikostigt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hoppas msn lägger ner så kan alla börja använda skype SKYPE FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nej , MSN kommer inte lägga å nej jag har inte fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 578 names left, vad fan vet dom om det, det kan ju vara någon som heter OSANA SANAOBO eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Kedje brev är gay... Specielt dom som är skrivna med Caps-Lock intryckt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vi spammar sänder deras adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Haha! noobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Känns som om det var felstavat på några ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hoppas msn lägger ner så kan alla börja använda skype SKYPE FTW! Har använt skype, tyckte inte om det. Så om msn lägger ner så går jag förmodligen över till ICQ (heter det så ? ) eller Ventrilo igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vet vi gör ? vi spammar dem email me samma brev ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts