kattälskaren Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Så, tycker ni att vintertemat ska bort? Själv så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nääää! Låt den vara kvar till sommaren. Jo, lätt, ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vintertemat ska inte bort förrän vintern är över. Enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Tycker du det är vår nu? Redigerad 17 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ja, tyckte det cirka tre sekunder efter att jag såg det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ja det tycker jag. Julafton och Nyårsafton har ju varit och jag vill inte höra ordet vinter nå mer. Nej nu ska vi ha ett 'vanligt' tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det är fortfarande kallt och lite snö hos mig i alla fall, och jag bor inte så värst högt upp i vårt land. Och som Cortez säger så är det inte vår än. Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vinter på forumet utan vintertema? Aldrig i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det byttes ju nyss till vintertema. inte kan det försvinna redan. än är det långt kvar till vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Här ligger lite av snön kvar, så vinter temat ska stanna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Här är det snö som fan så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nä...känns vi har missat mycket på crashen då vill ha kvar det ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Här är det snö som fan så. Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ja det är det verkligen. Bah. Jag är en glädjedödare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hur fan kan det vara så många som vill ha bort vintertemat redan? Det var ju inte så länge sen ni gnällde om att skaffa det. Det är ju bara januari. Det är mer än en månad kvar innan vintern är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Det är mer än en månad kvar innan vintern är över. Eftersom vintern började så pass sent kommer den högst troligt finnas kvar åtminstone över mars/april.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Vote: Ja Edit: Jag hade kanske velat att ha kvar temat om felet hade blivit fixat... Report-knappen är också osnöig... Asså jag blir less på detta, någon annan som har detta problem? Redigerad 20 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, det är ju fortfarande vinter, då ska det vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, om det är snö här i Skåne så ska det inte bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej, om det är snö här i Skåne så ska det inte bort! Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts