w3iland Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tjena! Jag lirar då Quake 4 och det är ett grymt spel tkr jag men jag kommer inte vidare :S..Jag kommer till den kanonen typ och man ska ta sig in till kontrollrummet..Befälet säger att man ska hitta en väg därifrån eller hitta ett sätt att att öppna dörren men den är låst. HAr kollat överallt å där är ingenstans där det finns en dator som man ska öppna med och man kan inte gå tillbaka in i "grottorna" Hur ska jag göra ? Väldigt tacksam för svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag har inte spelat det än så jag kan inte hjälpa dig. Men kolla GameFAQs.com Deras Walkthroughs brukar alltid hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har för mig att du ska hoppa upp på "taket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Som Hew säger så skall du upp på taket. Det tog en stund för mig också att förstå vart man skulle ta vägen men det står ett par lådor staplade på varandra bredvid soldaterna. Det är bara att studsa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 19 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Okej det ska jag prova..jag tackar så mkt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts