antetheman Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ja som jag skrev i rubriken..Men när jag väl har den var ska jag lägga den och hur funkar den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 . http://www.gtamods.com/index.php?ModID=472&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Laddar upp en för attvara snäll Men pröva modding forumet nästa gång CarSpawner.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fast han undrar väl hur man använder den? Nemas problemas, Ante har svaret für dich! Unzippa den bara, sedan öppnar du den, startar San Andreas, alt+tabbar ut, trycker på inject trainer-knappen. Resten är en barnlek, så det får du klura ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts