Jump to content

Någon som har nya IPod?

Arman
 Share

Recommended Posts

Någon här som har den nya Apple iPod Video.

Hade tänkt att köpa en sådan, mest för att se filmer, men då kanske jag bör kolla på någon annan än den. Ska självklart lyssna på musik också, men vill gärna kolla lite på några småklipp...

Och, om man fördelar minnet (30GB) med att ha 10GB musik och resten film (cirka 20GB), påverkar det då batteriet eller något annat?

Vad tycker ni, som har, om den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar den, men om du nu ska se film bör du nog köpa något annat för batteriet räcker bara två timmar när det gäller film.

Nej batteriet påverkas inte på något sätt utom att det drar mer när du ser på film.

För musik räcker batteriet 15 timmar.

Jag har inte kommit på något sätt att snabbspola i filmer än heller.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kusin har en sån, jävligt snygg.

Sen om du oroar dig för att batteriet ska ta slut kan du ju köpa tillbehör, typ en liten batterihållare som man fäster där nere på iPoden. I batterihållaren kan man stoppa i vanliga batteri så räcker det jättelänge. Tror det går iallfall. ^_^

Var kan man köpa sånna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här som har den nya Apple iPod Video.

Hade tänkt att köpa en sådan, mest för att se filmer, men då kanske jag bör kolla på någon annan än den. Ska självklart lyssna på musik också, men vill gärna kolla lite på några småklipp...

Och, om man fördelar minnet (30GB) med att ha 10GB musik och resten film (cirka 20GB), påverkar det då batteriet eller något annat?

Vad tycker ni, som har, om den?

Köp Nintendo DS med Pay Chan, som ska komma under våren.

Då funkar DS'en som en spelmaskin, MP3-spelare och videospelare ^_^

Och så blir det billigare, och så lagrar du filmerna på SD-kort, så du kan uppgradera minnet i efterhand, eller plocka med dig flera minnen samtidigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor