Arman Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Någon här som har den nya Apple iPod Video. Hade tänkt att köpa en sådan, mest för att se filmer, men då kanske jag bör kolla på någon annan än den. Ska självklart lyssna på musik också, men vill gärna kolla lite på några småklipp... Och, om man fördelar minnet (30GB) med att ha 10GB musik och resten film (cirka 20GB), påverkar det då batteriet eller något annat? Vad tycker ni, som har, om den? http://shop.t-online.de/Shops/5368/Articles/602455_Picture1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Jag älskar den, men om du nu ska se film bör du nog köpa något annat för batteriet räcker bara två timmar när det gäller film. Nej batteriet påverkas inte på något sätt utom att det drar mer när du ser på film. För musik räcker batteriet 15 timmar. Jag har inte kommit på något sätt att snabbspola i filmer än heller. Redigerad 17 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Min kusin har en sån, jävligt snygg. Sen om du oroar dig för att batteriet ska ta slut kan du ju köpa tillbehör, typ en liten batterihållare som man fäster där nere på iPoden. I batterihållaren kan man stoppa i vanliga batteri så räcker det jättelänge. Tror det går iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Min kusin har en sån, jävligt snygg. Sen om du oroar dig för att batteriet ska ta slut kan du ju köpa tillbehör, typ en liten batterihållare som man fäster där nere på iPoden. I batterihållaren kan man stoppa i vanliga batteri så räcker det jättelänge. Tror det går iallfall. Var kan man köpa sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Någon här som har den nya Apple iPod Video. Hade tänkt att köpa en sådan, mest för att se filmer, men då kanske jag bör kolla på någon annan än den. Ska självklart lyssna på musik också, men vill gärna kolla lite på några småklipp... Och, om man fördelar minnet (30GB) med att ha 10GB musik och resten film (cirka 20GB), påverkar det då batteriet eller något annat? Vad tycker ni, som har, om den? http://shop.t-online.de/Shops/5368/Articles/602455_Picture1.jpg Köp Nintendo DS med Pay Chan, som ska komma under våren. Då funkar DS'en som en spelmaskin, MP3-spelare och videospelare Och så blir det billigare, och så lagrar du filmerna på SD-kort, så du kan uppgradera minnet i efterhand, eller plocka med dig flera minnen samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nä, inget Nintendo... HOWHOW: Men det ska väl gå och snabbspola under filmer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Mmmmm jävligt snygg, pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Mmmmm jävligt snygg, pris? Den med 30 GB kostar iaf 3000 kronor typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har en och är så jävla nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har en och är så jävla nöjd Du har inte blivit besviken alls på något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Nä, inget Nintendo... HOWHOW: Men det ska väl gå och snabbspola under filmer...? Ja, jag tycker väl att det borde gå. Ska kolla upp det. Det går, man skulle tydligen hålla in mittenknappen och trycka på spolknappen. Redigerad 17 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Visste inte att man kunde gravera in en text på baksidan... Tycker ni man borde göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Visste inte att man kunde gravera in en text på baksidan... Tycker ni man borde göra det? Japp. Det går. Ibland ingår det, brukar vara runt jul, annars kostar det 400 spänn eller nåt sånt. Vill du lägga lite extra pengar kan ditt namn vara smart eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har hört att man knappt ser något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Killer_KeNT Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jasså Är det Typ SoM min JenZ OF swedeN, man Får KolLa På Skärm Skott meD text. Asså INge video bara text på musiken. /Mvh Kent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har hört att man knappt ser något. Det gör man, skitbra kvalité faktiskt. Någon som vet hur man kan lägga in en undertext så den "fastnar" i en film så man kan ha den på iPoden sen? Har mitt förnamn och efternamn ingraverat, det är väl alltid gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jasså Är det Typ SoM min JenZ OF swedeN, man Får KolLa På Skärm Skott meD text. Asså INge video bara text på musiken. /Mvh Kent DetTa äR IntE lUNaJJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jasså Är det Typ SoM min JenZ OF swedeN, man Får KolLa På Skärm Skott meD text. Asså INge video bara text på musiken. /Mvh Kent ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Du har inte blivit besviken alls på något? Skulle vara batteritiden när man kollar film isåfall, men använder inte den funktionen så mycket ändå. Jag skulle lätt ge den 13.37/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Tack för alla svar... Någon som kan hjälpa mig hitta den billigaste 30GB:aren? Skulle vara jättesnällt! Dustin.se har en för 2556 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts