xstreem Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag kan iallafall rövarspråket Ocochoh dodetot äror jojagog stotololtot övoveror. Jojagog kokanon dodetot momedod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 ÌįŜ`ŢģŖ`ĬįŜ`IJˢŖşŜ`ĻģńńģIJģńń`®ð'ŁˢŐŜį`Ĭş`ŊʯŜŜ`Őʯ`ģşŁŜĻōŊ`®Ì`½ Ãūį„`ŇįĬ`ŇĻŊ`ģńŢŠ`®{`çģřřģ`ŁńʬĬįŖ`ōĩĸ`įŊ`ŢʬřŁģŠ` ùįŊ`IJˢŖřˢŁįŖ`ľģĵ`IJʯ`řʯńŜ`ńĻŜį`ŢģŐįŊ`ōĩŁřʯŠ`ÕʯŖ`ĸūIJřģŜŠ` ''Þģĵ`ĸģŖ`Őʯ`ŇĻĵ`ŇĻŜŜ`ģńńŖģ`IJˢŖřŜģ`ģŖŇřŁūĬĬc`ØįńŢįŜį`ŢģĬ`řŜōńŜ`ľģĵ`ʬŖc`®Ì® Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jojagog kokanon dodetot momedod! Dodå äror vovi totrore sosomom kokanon dodetot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Dodå äror vovi totrore sosomom kokanon dodetot! Jag kan inte rövarspråket. Men jag kan läsa rövarspråket och förstå det. Ska nog testa att skriva något: Jojagog hoharor enon popenonona.. Bläsh. Klurigt..Blev det rätt? Vad står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag kan inte rövarspråket. Men jag kan läsa rövarspråket och förstå det. Ska nog testa att skriva något: Jojagog hoharor enon popenonona.. Bläsh. Klurigt..Blev det rätt? Vad står det? Det blev helt riktigt! "Jag har en penna". Momenon koklolaroraror dodu inontote! Vovadod hohetoteror gogtotasosajojtotenonsos sostoterore adodmominon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det blev helt riktigt! "Jag har en penna". Momenon koklolaroraror dodu inontote! Vovadod hohetoteror gogtotasosajojtotenonsos sostoterore adodmominon? Hohuloltotenonius. Eh, blev nog fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Hohuloltotenonius. Eh, blev nog fel. Sosvovaroretot vovaror rorätottot momenon dodu soskokrorevov fofelol vovidod sosisostota bobokoksostotavovenon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Sosvovaroretot vovaror rorätottot momenon dodu soskokrorevov fofelol vovidod sosisostota bobokoksostotavovenon! Hur skulle det vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Hur skulle det vara då? Du måste ju skriva "sos" vid s:et i Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Ãūį„`ŇįĬ`ŇĻŊ`ģńŢŠ`®{`çģřřģ`ŁńʬĬįŖ`ōĩĸ`įŊ`ŢʬřŁģŠ` ùįŊ`IJˢŖřˢŁįŖ`ľģĵ`IJʯ`řʯńŜ`ńĻŜį`ŢģŐįŊ`ōĩŁřʯŠ`ÕʯŖ`ĸūIJřģŜŠ` ''Þģĵ`ĸģŖ`Őʯ`ŇĻĵ`ŇĻŜŜ`ģńńŖģ`IJˢŖřŜģ`ģŖŇřŁūĬĬc`ØįńŢįŜį`ŢģĬ`řŜōńŜ`ľģĵ`ʬŖc`®Ì® ōŁ`ĵˢŜŜ`®{`'ÆģŖģ`řʯ`ģŜŜ`ģńńģ`ŢįŜ`ÞÃÕ`ÒċääÏö`ɏö`Ûçíöêccccc Edit: hohuloltotenoniusos Redigerad 19 januari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Sikorka: Øģĸģ„`ĸşŖ`řŁģ`ľģĵ`ŁşŊŊģ`ŢįŜģ`ōŇ`Ĭş`řŁģ`ĬĻŜ`ŇįĬ`įńńįŖ`şŜģŊ`ŁōŇŐĻř`®ð ● ÌʬŖIJˢŖ`ģŜŜ`ŇĻŊ`ŁōŇŐĻř`řōŇ`ŢĻńń`IJˢńľģ`ŇįĬ`ōŖŁģŖ `ĻŊŜį`ĦįŜģńģ`¢`ŁŖ`IJˢŖ`ģŜŜ`Ŝģ`ŇįĬ`įŊ`ĬģŜōŖ`ōĩĸ`Ĭʯ `ŁģŊřŁį`ĬįŜ`ĻŊŜį`ĦńĻŖ`ńĻŁģ`Łşń`IJˢŖ`ĸģŊ`ōŇ`ĸģŊ`ĦģŖģ`ĵʯŖ `ŖşŊŜ`ŇįĬģŊř`ľģĵ`řĻŜŜįŖ`ŢĻĬ`ĬģŜōŖŊ½`ÒōŖřōřŜōŜʯŖōŖ`ĬōĬşōş`ŇōŇĻōĵō½` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 íŁ`ńʯŜ`ĸģŊ`ĻŊŜį`IJˢńľģ`ŇįĬ`ĚĚ`ŁōŇŇįŖ`řʬŁįŖŜ`ĦģŖģ`IJŖʯĵģ`Ĭįľ`ōŇ`ĸģŊ`IJʯŖ`řŐįńģ`ĸįńģ`ŜĻĬįŊ`Ĭʯc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 ● ÌʬŖIJˢŖ`ģŜŜ`ŇĻŊ`ŁōŇŐĻř`řōŇ`ŢĻńń`IJˢńľģ`ŇįĬ`ōŖŁģŖ `ĻŊŜį`ĦįŜģńģ`¢`ŁŖ`IJˢŖ`ģŜŜ`Ŝģ`ŇįĬ`įŊ`ĬģŜōŖ„`ōĩĸ`Ĭʯ `ŁģŊřŁį`ĬįŜ`ĻŊŜį`ĦńĻŖ`ńĻŁģ`Łşń`IJˢŖ`ĸģŊ`ōŇ`ĸģŊ`ĦģŖģ`ĵʯŖ `ŖşŊŜ`ŇįĬģŊř`ľģĵ`řĻŜŜįŖ`ŢĻĬ`ĬģŜōŖŊ½`ÒōŖřōřŜōŜʯŖōŖ`ĬōĬşōş`ŇōŇĻōĵō½` Þįĵ`IJ˨ŖřŜōŖ`áľįŁŁŜ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 ● ÆäɌ`ðɏ`ÌÛÕc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts