Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tror att det blir samhøll asså, nu kanske ni tror att jag færsæker vara tuff, fær att jag skriver med æ och ø men jag har fan fått in danskt tangetbord nu?! Nån som vet var man øndrar? (mørkte detta nu) Blir inte något fel nør jag skriver på msn. Edit igen: Nu försvann det när jag startade om firefox, men det skulle ändå var kul om nu kunde berätta hur fasen jag fick danska ø= Ö, inte ä æ= Ä, inte ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hotell och resturang för min del. Då vet jag att jag är garanterad ett jobb när jag kommer ut + att jag kan laga mat när jag flyttar hemifrån. Och jag ta hand om mitt barn senare, men jag kan ju inte ge honom mat. Vill du flytta ihop med mig då? Vi blir dreamteam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tror att det blir samhöll asså, nu kanske ni tror att jag färsäker vara tuff, fär att jag skriver med ä och ö men jag har fan fått in danskt tangetbord nu?! Nån som vet var man öndrar? (mörkte detta nu) Blir inte något fel nör jag skriver på msn. Låter lite konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Tror jag ska gå media, är dock osäker. Någon som rekomenderar det? Gå samhälls så ser du moi i korridoren. Hoho! Aaa. Men media är nog bättre för dig. Helt klart. Gå media. NU! Samhälls/kultur, I presume att det blir i framtiden, om jag ska vara mer precis (för exaktheten och det trivialas skull). Just nu är det dock bara samhälls. Väljer till veckan mer precis inriktning. Suck, beslutsångest. Redigerad 17 januari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Media Redigerad 18 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Går Multimedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Killer_KeNT Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nej JAh tänker inte på gymnasium det är bara för töntar har min lärare sagt hehehehe, JAG GÅR I 6An! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Null vote. Går inte i gymnasiet, går i femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 HP Passade mig bäst helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) NV3A Redigerad 18 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 ø= Ö, inte ä æ= Ä, inte ö Danskt Tangentbord Ä och Ö har ombytta platser på det danska teangetbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag ska välja om några dagar typ. Men jag vet inte vad jag ska ta. Ni som går på SP, Är det mycket läxor? Jag tror det blir SP ekonomi Inte så mycket läxor, iof det beror på hur mycket du orkar lägga ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Media Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ska ta tekniklinjen. Data teknik/företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Går ju inte på gymnasiet ännu, men jag är ganska säker på att jag kommer att gå Hotell & Restaurang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Danskt Tangentbord Ä och Ö har ombytta platser på det danska teangetbordet Oh, men jag hade väl fortfarande rätt Sorry iaf. Har aldrig sett ett danskt tangentbord, mina släktingar är minst 50 och vet ungefär lika mycket om datorer som jag vet om nån skit som de vet mycket om och jag inte fattar. Ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Går Multimedia What's that? okka, hm, funderar på NTI nu. Media verkar inte vara så mycket dator som jag trodde. NTI har iaf allt jag vill ha, programmering, flash, allt möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 3 år kvar bland jobbiga fjortisar osv, osv. Duuuhhh .. Vet inte just nu, men vill gärna gå Fordon. Och nej, jag är inte kass jag gillar bilar. Men man kan ju ändra sig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 What's that? okka, hm, funderar på NTI nu. Media verkar inte vara så mycket dator som jag trodde. NTI har iaf allt jag vill ha, programmering, flash, allt möjligt! Man har foto media flash ps o massa film o ljud program osv ^^ fast dom sa att spel utväckling slulle komma men dom lurades !!! så arg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det var ett tag sedan man gick i gymnasiet BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts