Weener Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ska gå på media Samma här, om jag kommer in. Jävligt högt intagnigspoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nu var det så att jag inte kom på alla ursäkta mig då, ni e ju helt klart perfeka eller hur jaja.. Azåå amenguuhd, e d så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du vet att det finns ett extremt överflöd på journalister, programledare och dylikt... Det finns det på översittare och idioter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Gick NV ett år sen bytte jag till SP.!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Du vet att det finns ett extremt överflöd på journalister, programledare och dylikt... Kan man inte få ha en dröm eller måste man anpassa sig till samhällets interessen,din köttbit? Redigerad 17 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote: HP Mooahaha. Vänta bara tills jag köper upp gtasajten och gör om det till ett aktiebolag som jag lägger upp på den internationella marknaden och säljer den vidare till Tobias Nilsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du vet att det finns ett extremt överflöd på journalister, programledare och dylikt... Kan hända men planen var först juridik men jag vet en jäkla massa som läst juridik som inte fått något jobb sedan, därför slopade jag den drömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Går på John Bauer, IT- programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tror jag ska gå media, är dock osäker. Någon som rekomenderar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nu var det så att jag inte kom på alla ursäkta mig då, ni e ju helt klart perfeka eller hur jaja.. Dom börjar iaf inte tjura så fort någon rättar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 NV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Tror att det blir samhøll asså, nu kanske ni tror att jag færsæker vara tuff, fær att jag skriver med æ och ø men jag har fan fått in danskt tangetbord nu?! Nån som vet var man øndrar? (mørkte detta nu) Blir inte något fel nør jag skriver på msn. Edit igen: Nu försvann det när jag startade om firefox, men det skulle ändå var kul om nu kunde berätta hur fasen jag fick danska Redigerad 17 januari, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Går på John Bauer, IT- programmet. Härmis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fordon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dumt att inte ta med SP Vote: Annat - Samhällsvetenskapliga. ___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dom börjar iaf inte tjura så fort någon rättar en. Nej inte jag heller? Jag bara sa det. Mitt liv handlar inte om ett forum. Jag bölar inte över att nån säger ngt om mig på ett forum.. Eller "tjurar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hotell och resturang för min del. Då vet jag att jag är garanterad ett jobb när jag kommer ut + att jag kan laga mat när jag flyttar hemifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nej inte jag heller? Jag bara sa det. Mitt liv handlar inte om ett forum. Jag bölar inte över att nån säger ngt om mig på ett forum.. Eller "tjurar" Du lät iofs rätt sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag ska välja om några dagar typ. Men jag vet inte vad jag ska ta. Ni som går på SP, Är det mycket läxor? Jag tror det blir SP ekonomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts