MiRRe Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag går BF-Barn och Fritid...Älskar det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Kan inte säga så mycket mer än \/\/ord Marie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote: Naturvetenskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Går inte nu men ska börja i höst på EC.. hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dumt att inte ta med SP Vote: Annat - Samhällsvetenskapliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Haha bra att varken samhäll eller teknik finns med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Inte IT heller? Redigerad 17 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Bra poll-alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ska gå på media Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 NV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ska gå på media Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Börjar gymnasiet till hösten och ska välja Naturvetenskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote: Natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 NV... SCIENCE WILL RULE DA WORLD! Oh, forgot... it allready does, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote - Annat SP - Varför? Jo för att det passar mig bäst för det jobb jag vill jobba med, lärare eller journalist är det som gäller och då passar in NV in på mig även om jag inte har något emot att läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Haha bra att varken samhäll eller teknik finns med Nu var det så att jag inte kom på alla ursäkta mig då, ni e ju helt klart perfeka eller hur jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote: Annat Jag går samhällsvetenskapliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote: Annat. Går EC-Programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vote - Annat SP - Varför? Jo för att det passar mig bäst för det jobb jag vill jobba med, lärare eller journalist är det som gäller och då passar in NV in på mig även om jag inte har något emot att läsa det. Du vet att det finns ett extremt överflöd på journalister, programledare och dylikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hohoohohohohoh Viktor Rydberg, juridik, slutar i vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts