berkin Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det är så att ja nyss installerade mitt san andreas på min data först fick ja igång spelet allt fungerar perfekt.Men senare när jag startade om datan kunde ja inte starta spelet igen jag fattar inte varför det inte startas? Spelet laddar en stund men sjävla spelet öppnas ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det är så att ja nyss installerade mitt san andreas på min data först fick ja igång spelet allt fungerar perfekt.Men senare när jag startade om datan kunde ja inte starta spelet igen jag fattar inte varför det inte startas? Spelet laddar en stund men sjävla spelet öppnas ej Ladda hem Det nyaste Direct X @ Microsoft.com Kanske..Är inte säker :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts