Kalan Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag söker en uppladdningssida där jag kan ladda upp en .rar-fil på 190mb. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Om du splittar filen kan du ladda upp på Rapidshare.de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 - www.yousendit.com www.filefront.com www.megaupload.com (seg nedladdning för vissa) www.sharebigfile.com www.gigashare.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Om du splittar filen kan du ladda upp på Rapidshare.de. Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 The one and only - www.gamebase.fi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hur gör man det? Winrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Winrar. Kollade runt lite i Winrar, men är inte säker på hur man ska göra riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Kollade runt lite i Winrar, men är inte säker på hur man ska göra riktigt? Verktyg -> Wizard -> Skapa ett nytt arkiv -> Välj nån fil -> Nästa -> Om du önskar dela arkiv till flera delar, skriv in storlek av del, i fält nedan Här minns jag inte riktigt hur Winrar räknar. Det kanske var i kb, eller så var det... hmm... minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts