Random Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Tja Undrar om någon kan skriva en guide hur man gör för att spela GTA3 utan skiva? Jag har försökt men inte klarat av det. Jag har köpt spelet så det är inget sånt... Men alltså jag behöver en guide om var man hittar cracken och hur man får det att fungera... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Är inte NO CD crack olagliga i alla fall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vet ej...men nu har ja cracken men när ja går in på spelet så startar det fram till huvudmenyn...sen står de sätt i skivan..:S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Haha denna kommer bli låst *reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts