Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Snälla. Gå inte in på fler detaljer. Det är så otroligt svårt att beskriva känslan med ett nytt stort GTA, men jag tror Cyprez beskrev det ganska så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jo, men va ja menar är att de kommer ju att vara ganska värdelöst... de saknas ju jätte mkt.. t.ex. simma vilket ja tycker va en jätte bra sak i SA... men men.. isf ska dom göra de till pc också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jo, men va ja menar är att de kommer ju att vara ganska värdelöst... de saknas ju jätte mkt.. t.ex. simma vilket ja tycker va en jätte bra sak i SA... men men.. isf ska dom göra de till pc också... Tycker man om spelet köper man det, tycker man inte om det låter man bli. För mig är det i alla fall ett givet köp, en GTA-fantast utan GTA-spelen går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Om det ska bli som ett nytt GTA3, så är det ju bara coolt! tycker fotfarande att känslan att köra bil GTA3 är bättre än San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Om det ska bli som ett nytt GTA3, så är det ju bara coolt! tycker fotfarande att känslan att köra bil GTA3 är bättre än San andreas. Haha, dom har faktiskt ändrat körkänslan från GTA3 till samma från San Andreas, och du menar väl bilfysiken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vafan ska de inte få göra LCS till PS2 för? Orka köpa en PSP för ett jävla spel, och för det andra så kommer det antagligen inte att vara så dyrt till PS2 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vafan ska de inte få göra LCS till PS2 för? Orka köpa en PSP för ett jävla spel, och för det andra så kommer det antagligen inte att vara så dyrt till PS2 heller. 289 kr på CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Anledningen till att det inte skapats så många trådar (om man jämför med SA) är att det bara finns på PSP, efter releasen kommer det skapas trådar, det kan jag nästan lova. Vet inte än om jag ska köpa LCS till ps2, men som Azore nämnde vill man ju ha alla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Dom kommer säkert inte sälja det för det vanliga priset man brukar få ge för ett spel, det här är ju i princip en expansion till GTA3 när det kommer till PS2, så då borde dom sälja den för kanske en 250 kr. Det kommer att kosta 300 laxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det kommer att kosta 300 laxar Fan, då e det bara att ge sig ut och fiska? Ps. om du menar att laxar är pengar, så är 1 lax 1000 svenska kronor..Jag vill inte betala trehundratusen för ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det lär ju inte vara bättre om man inte äns kan simma på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ok då da 300 sillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ok då da 300 sillar Haha Fan, snart kommer det till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tänkte på att det är ungefär en månad kvar innan det släpps men det har inte släppts nå bilder än? nån som vet nån sida man kan hitta bilder på LCS till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag har läst storyn om spelet och den äger. Jag ska lätt köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det är kul att se hur många redan "vet" hur spelet kommer att se ut och hur bra eller dåligt det kommer att vara. Själv väntar jag på releasen med spänning. Miljön och kartan i GTA3 tycker jag är den bästa bland alla GTA spel. Visst är den mindre än San Andreas, men jag föredrar kvalitet före kvantitet. Jag hoppas att de lägger till lite mer saker och kanske gör kartan lite större. Men även om det sku visa sig att det är oförändrat mot PSP versionen kommer jag att köpa det. Dels eftersom jag inte har spelat det på PSP men framförallt för att jag älskar GTA i allmänhet och Liberty City i synnerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Tycker att det ska bli kul med ett nytt gta o ja kommer köpa de direkt när det kommer men det är endå inte den här känslan som ja haft om dom andra.. saknar den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Och därför finns det en anledning varför det finns folk som skapar och folk som bara spelar. Är väll bättre att det gör det till ps2 till dem som vill ha det. och sånna som du behöver helt enkelt inte lägga ut pengar på det. skadar väll inte dig (plus att dem känar mera pengar så dem kan skapa fler spel som du kan uppskatta Du bör ha i åtanke att GTA får folk att mörda varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du bör ha i åtanke att GTA får folk att mörda varandra. Grattis kom du på det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vet inte om någon håller med mig, men jag tycker det verkar som de har förbättrat grafiken på vissa grejer sedan GTA III och bilarna tycker jag e snyggare än i SA... Det kan ju bero på att PSP har liten skärm so mdet ser ut som det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts