RavenE Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Någon som vet vad gruppen med Jim Carrey(?) och två till heter? Dom sitter i en bil och lyssnar på musik och "dansar", alltså, dom Headbangar(tror jag:P) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Någon som vet vad gruppen med Jim Carrey(?) och två till heter? Dom sitter i en bil och lyssnar på musik och "dansar", alltså, dom Headbangar(tror jag:P) Jag har det på tungan men det kommer inte fram. Förresten borde inte denna ligga i Musik, Film och Grafik delen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Haddaway, eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Någon som vet vad gruppen med Jim Carrey(?) och två till heter? Dom sitter i en bil och lyssnar på musik och "dansar", alltså, dom Headbangar(tror jag:P) Det du pratar om är en sketch i SNL. Det de härmar är en film som jag inte kommer ihåg vad den hette tyvärr.. Men jag ska hitta det snart. EDIT: Filmen jag svamlade om heter A Night At The Rocksbury. Mer info finns på http://www.imdb.com/title/tt0120770/ Redigerad 16 januari, 2006 av packe_88 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Haddaway - What Is Love (om det va låten du leta efter) annars va det en sketch i Saturday Night Live som packe sa Redigerad 16 januari, 2006 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 A night at Rocksbury är så jävla rolig...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Den är skitball! "What is love? Baby dont hurt me, dont hurt me, no more!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Här. .) (Rightclick - n - save) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Här. .) (Rightclick - n - save) Kan du hitta när han är poolvakt med? den är så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kan du hitta när han är poolvakt med? den är så bra Testa sök på se.av.com's videosök. Sök på typ Jim Carrey ?^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Testa sök på se.av.com's videosök. Sök på typ Jim Carrey ?^^ Eller på SNL eftersom att det var där sketchen var med.. Och har du Något trevligt program attdela filer med din släkt med så kan du alltid göra en sökning där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det är Jim Carrey, Will Ferrell och Chris Kattan. Om du undrade vad dom hette. Och sketchen parodierar inte "A night at the Roxbury", filmen "föddes" ur den sketchen (dom två SNL-herrarna Ferrell och Kattan spelar huvudrollerna i ovan nämda film). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Fel forum och det finns en pinnad tråd för dessa frågor i det rätta forumet. vad är det för fel som gör att det är så svårt att fatta så enkla saker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts