The Dude Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Går i 2:an och har än så länge inte gjort något projektarbete, gör man det i 3:an? Får projektet handla om vad som helst? läste att vissa gör egna skivor, låter intressant. Ja man gör det i trean och valfriheten är väldigt stor. Det ska ha anknytning till ditt program på något sätt men det brukar inte vara så svårt att hitta. Vad går du för linje? Du kan säkert göra en egen skiva om du gör det på rätt sätt och verkligen har ett projekt med ett mål och en plan, och inte bara sitter och leker ihop låtar i en studio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Vad går du för linje? Naturvetenskap med inriktning Musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Först hade jag planer på att sätta upp Brideshead Revisited som en pjäs, men kom på att det skulle bli kostsamt med både tid, pengar och engagemang - finns det någon rik filantrop där ute som skänker mig kostymer och cointreau kanske jag ändrar mig. Nu står det mellan att anordna ett riksdagsval i skolan - en idé jag övergav ganska fort - eller att skriva en rapport om cannabis effekter på individ och samhälle etc., vilket kommer resultera i icke godkänt och pisseprov hos skolsköterskan. Fascister skall bekämpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Idag satte vi ihop den bättre prototypen för vår generator med en bladturbin, driven av lufttryck. 20,3V vilket är mycket imponerande vid halva snurrkapaciteten. Men även då låter den som en jävla jetmotor. Men... sen gick tydligen tråden av i en av spolarna. Verkar inte bättre än att rulla 4000 varv till då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts