Jump to content

Projektarbete för gymnasie

-no-
 Share

Recommended Posts

Går i 2:an och har än så länge inte gjort något projektarbete, gör man det i 3:an? Får projektet handla om vad som helst? läste att vissa gör egna skivor, låter intressant.

Ja man gör det i trean och valfriheten är väldigt stor. Det ska ha anknytning till ditt program på något sätt men det brukar inte vara så svårt att hitta. Vad går du för linje?

Du kan säkert göra en egen skiva om du gör det på rätt sätt och verkligen har ett projekt med ett mål och en plan, och inte bara sitter och leker ihop låtar i en studio.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 weeks later...

Först hade jag planer på att sätta upp Brideshead Revisited som en pjäs, men kom på att det skulle bli kostsamt med både tid, pengar och engagemang - finns det någon rik filantrop där ute som skänker mig kostymer och cointreau kanske jag ändrar mig.

Nu står det mellan att anordna ett riksdagsval i skolan - en idé jag övergav ganska fort - eller att skriva en rapport om cannabis effekter på individ och samhälle etc., vilket kommer resultera i icke godkänt och pisseprov hos skolsköterskan. Fascister skall bekämpas. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Idag satte vi ihop den bättre prototypen för vår generator med en bladturbin, driven av lufttryck.

20,3V vilket är mycket imponerande vid halva snurrkapaciteten. Men även då låter den som en jävla jetmotor.

Men... sen gick tydligen tråden av i en av spolarna. Verkar inte bättre än att rulla 4000 varv till då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor