-no- Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nu börjar projektarbetet närma sig. Men vad ska man göra? Skriv vad du planerar eller vad du gjorde för projektarbete i gymnasiet så jag kanske kan få lite inspiration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Projektarbete? o_0 I 3'an eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-no- Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nej jag går i 2:an. Projektarbete är ett stort arbete som sträcker sig över ett år, vissa spelar in en skiva andra brygger öl eller vad som helst typ. men jag vet inte vad jag ska välja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nej jag går i 2:an. Projektarbete är ett stort arbete som sträcker sig över ett år, vissa spelar in en skiva andra brygger öl eller vad som helst typ. men jag vet inte vad jag ska välja.. Tänk ut ett bra namn och tryck det på massa t-shirts och sälj dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Jag o två polare ska bygga in en dator i ett kylskåp. *edit Eller menar du kursen Projekt och företagande? Då man ska starta ett litet företag eller liknade nu i vår? Angående det har jag inte gjort eller tänkt ut något än. Redigerad 16 januari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé! Det är dags för mig att börjar tänka på det också, jag har funderat på att rita ett hus. Bygga modeller och skriva beskrivningar och sånt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-no- Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det är dags för mig att börjar tänka på det också, jag har funderat på att rita ett hus. Bygga modeller och skriva beskrivningar och sånt också. Aha, låter intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Två år kvar, men jag har lite planer. Cinematic!! En film, helt sonika, som tar den tedrickande generationen till en helt ny nivå; hippa fik, vinylspelare, kvasfilosofiska diskussioner och brevväxlingar. "Allt i Kevin Rowlands ande", som någon POP-jounalist en gång sade. Kanske lite Warhol över det, i kombination med Rohmer och andra franska inspirationskällor. Ett hopkok med Blonde on Blonde-avkomme-halsduksknytningar, Velvet Underground-pins och diverse referenser i samtalsämnen. Fast det ska inte bli bajsnödigt krystat a la Hannah Med H där dom citerar Paul Auster, dricker kaffe och skriver dikter. Usch nej. Det var bara fånigt. Amelie från Montmarte-plagiat, usch. Nejdå - min ska vara nyskapande. Och ni vet att jag kan lyckas! Kanske att jag bygger det hela på en diktsamling av någon som har något att säga, så blir det lite abstrakt och knåpigt. ...typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-no- Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé! Brygga öl har jag faktiskt varit med om, inte alls svårt bara jäsningen man ska Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé!ara noga med men det finns många forum som man kan kolla i angående bryggningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Brygga öl har jag faktiskt varit med om, inte alls svårt bara jäsningen man ska Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé!ara noga med men det finns många forum som man kan kolla i angående bryggningen. Ta en ölsats och hälla i lite socker kan väl vem som helst göra, men nu snackar vi malt, humle, jäst och vatten! Färska råvaror. Min systers pojkvän håller på med det där en hel del och jag kan intyga att det är rätt mycket pill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Så... Vad gör folk i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Mitt projektarbete är att göra en skiva med bandet i klassen. Bandet : http://www.myspace.com/jerksandhimself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Fördjupning inom generatorer och blad- samt bladlösa turbiner som drivs av ånga, luft eller vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Ska framställa de sju dödssynderna på bild samt göra en portfolio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag och några kasskamrater har funderat på att försöka sammanställa en drive in-biograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 UF-företag. Vill inte riktigt berätta vad vi gör än eftersom det fortfarande är i planeringsfasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Så... Vad gör folk i år? MEN! Jag som trodde att okka gjort comeback, och så ser man datumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 MEN! Jag som trodde att okka gjort comeback, och så ser man datumet.. Han är online atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag var vegan en månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag var vegan en månad.. Oh, hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts