Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja, vad behövs det för mediespelare för MPG format? Jag har testat Realone Player, Winamp och Windows Media Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja, vad behövs det för mediespelare för MPG format? Jag har testat Realone Player, Winamp och Windows Media Player. VLC (video lan player) funkar för alla filtyper tror jag. Länkiish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 DivxXxXxXxXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Okej, jag testar VLC först, funkar inte det tar jag nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Okej, jag testar VLC först, funkar inte det tar jag nästa. Det borde funka för att VLC funkar för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Funkade perfekt ^^. Kunde kolla filmen som skrivbordsunderlägg. Soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 VLC brukar muppa sig med ljudet på vissa filmer jag har kollat på. Men då kirrar Mediaplayer Classic eller Windows Mediaplayer biffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Installera FFDshow så kan du kolla på dina MPG filer i WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts