sebbe68 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Du det där pratade vi om på tekniken () iförrgår.. Vindkraftverk är bara några procent av alla de "kraftgrejor" som finns i Sverige. Btw Norrländska är för fint alltså! Än ja, vindkraften e ett par år gammal i Sverige så konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Än ja, vindkraften e ett par år gammal i Sverige så konstigt? Rätt ska vara rätt http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Wu zi: Läs på lite innan du kommer med konstig fakta, enda ställena som e drabbade e södra sverige och norrland börjar inte vid Dalarna. men du kanske trodde de? Militär ja visst ja, norrlands arumgent för eran överlevnad, om inte det fanns skulle ni försvinna, gruvor, knappast uppe på kalfjället va? å kalfjäll e vel norrlands kännetecken? Dalarna? Vad från min text har du fått för dig att jag menar på att norrbotten börjar i DALARNA?. Har jag inte sagt. Flygflottiljen finns även för livräddning. Inga gruvor? Närå, LKAB håller ju inte på med gruv-, järn- och stålindustri i Kiruna och Malmberget. Läsa på? Jag har vart på studiebesök 2 ggr där, en vecka på F21. Du då?. Vattenkraften finns iaf nu, och ger reslutat. Redigerad 18 januari, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Rabarben: Ja du e ute och cyklar, vindkraftverk e det nya sättet, vattenkraften e nog borta om 3-4år? bara Norrland som försöker att rädda sina få arv. Wu zi: Läs på lite innan du kommer med konstig fakta, enda ställena som e drabbade e södra sverige och norrland börjar inte vid Dalarna. men du kanske trodde de? Militär ja visst ja, norrlands arumgent för eran överlevnad, om inte det fanns skulle ni försvinna, gruvor, knappast uppe på kalfjället va? å kalfjäll e vel norrlands kännetecken? Vad är dina argument södra sverige då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dalarna? Vad från min text har du fått för dig att jag menar på att norrbotten börjar i DALARNA?. Har jag inte sagt. Flygflottiljen finns även för livräddning. Inga gruvor? Närå, LKAB håller ju inte på med gruv-, järn- och stålindustri i Kiruna och Malmberget. Läsa på? Jag har vart på studiebesök 2 ggr där, en vecka på F21. Du då?. Vattenkraften finns iaf nu, och ger reslutat. Exakt. Dessutom kommer det att skapas massor av jobbtillfällen nu uppe i Kiruna nu när stan ska flyttas. Yup, you heard me, stan ska flyttas, vägar ska dras om, järnvägarn ska dras om, allt. Detta är för att (om jag kommer ihåg rätt) LKAB har hittat malm under stadskärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts