sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ja min grannkärring säger att hon studerar vampyrer (påstår hon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hur många arter vampyr finns det i Sverige? Sök på Google. Jag själv tror dock inte på vampyrer. Håller mig vid andar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hade rätt svårt å sova då jag låg i min flickväns säng...men det kanske inte räknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hmmm ordet låg kan lätt misupfattas. sov mena du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hmmm ordet låg kan lätt misupfattas. sov mena du väl? Så fan heller att vi sov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 .vote: Ofta men det har inget med månen att göra.. har nästan alltid svårt för att sova.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Har haft svårt att sova de senaste två dagarna men det beror nog på att jag vände dygnet lite i helgen och att jag brukar ha svårt att sova på en måndag kväll och söndagkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hade rätt svårt å sova då jag låg i min flickväns säng...men det kanske inte räknas? Var det för att hon inte var där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Var det för att hon inte var där? Eller kanske för att hon var där. -------------- Tror i alla fall inte att jag har något problem med att sova vid fullmåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Har var över hos grannkärringen på kaffe nu, hun berättade lite mer om vampyrer dom lever typ i Sydamerika så det e lungt. Sen visade hon mig ett par döda gråsparvar som hon hade i kylen, skulle tydligen mata katten med dom, nu kommer ja ha mardrömmar å inte kunna sova, fullmåne ikväll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nej, tror inte det iaf. Eller kanske, har inte tänkt på det iaf. Fråga: Jag undrar varför man alltid, utan undantag, har svårt att somna på kvällarna dagarna kring fullmåne? Min teori är att månen påverkar vattnet i vår kropp precis som haven. Svar: Det är en mycket vanlig uppfattning att månens cykler påverkar oss människor på detta sätt. Det finns dock inget vetenskapligt stöd för att månens dragningskraft skulle kunna påverka oss. Den mest troliga orsaken till sömnbesvär i samband med fullmåne är att själva månljuset är störande. Ljuset kan göra att det blir svårare att somna, och om vi vaknar tillfälligt under natten kan ljuset göra att det blir svårare att somna om. En bra rullgardin borde därför råda bot på denna sömnstörning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Inte värre än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Eller kanske för att hon var där. -------------- Tror i alla fall inte att jag har något problem med att sova vid fullmåne. Men.. Jag skulle sova jätte bra med en flickvän bredvid mig. Eller skulle väl tafsa på hon då och då så det kan bli svårt att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Var det för att hon inte var där? Japp... Asså...det var svårt att sova eftersom vi typ låg där...och...ja...vafan...varför berättar jag det här?! Redigerad 18 januari, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Japp... Asså...det var svårt att sova eftersom vi typ låg där...och...ja...vafan...varför berättar jag det här?! Vadå försökte ni ha sex men ni lyckades inte? Du berättar det för att det är intressant. Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vadå försökte ni ha sex men ni lyckades inte? Du berättar det för att det är intressant. Haha... Så långt gick vi faktiskt inte... hon vill vänta... och jeg respekterar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har var över hos grannkärringen på kaffe nu, hun berättade lite mer om vampyrer dom lever typ i Sydamerika så det e lungt. Sen visade hon mig ett par döda gråsparvar som hon hade i kylen, skulle tydligen mata katten med dom, nu kommer ja ha mardrömmar å inte kunna sova, fullmåne ikväll eller? Hur får man mardrmmar om man inte sover? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hur får man mardrmmar om man inte sover? Han drömmer mardrömmar så han vaknar och inte kan somna om kanske?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vote: Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Haha... Så långt gick vi faktiskt inte... hon vill vänta... och jeg respekterar det... Ja, det är klart. Men alla brudar vill nån gång knulla skiten ur en så det är bara att vänta. Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts