Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Japp tilla alla, Det var fullmåne Igår. Tror jag kan känna om nån har dött på det stället jag är på. Ligger nog I släkten. I allafall, jag ska börja andvända rökelse I mitt rum innan jag går och lägger mig. Vill inte ha aktiviteter I mitt rum om det nu är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja, alltid, stör mig grymt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag sov som en jävla stock, aldrig varit så utvilad som jag var när jag vaknade. Så nej, inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Ja, alltid, stör mig grymt mkt Bor du I lägenhet eller villa? Edit: Fel upptod. Redigerad 16 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Mytiskt, jag sov inget i natt. Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Tja, flertalet bölder på kroppen kommer fram. Ho-ho. Seriöst, månen har snurrat i en viss position och helt plötsligt står Hin Håle bakom ryggen på mig? Ociviliserat. Det är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Bor du I lägenhet eller villa? Edit: Fel upptod. Kedjehus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kedjehus ^^ Aha, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Har svårt att sova varje natt, men igår var det mer än vanligt, låg vaken i ungfär 5 timmar.. brukar bara ligga vaken i typ 2-3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vote: Never ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag är ju ingen varulv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 med mig är det så allvarligt att jag inte kan sova när det är halvmåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nej jag sover bra även om det är fullmåne, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Lite mer psyko än normalt blir jag nog allt. Men aldrig känt av sömnsvårigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag brukar bara bli otroligt bajsnödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag brukar bara bli otroligt bajsnödig. Inga detaljer tack. Seriöst, påverkas ni av den stora osten, grabbar? Harharhar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Just i förrgår sov jag som en stock. Men annars så kan jag faktiskt ha problem med det. Men jag tror att det beror på att månen lyser upp så dant! Klarar inte av att sova när det är ljust. Måste skaffa bättre rullgardiner. Voté: Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hur många arter vampyr finns det i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hur många arter vampyr finns det i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts