Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Har märkt att jag börjar få svårt att sova vid fullmåne. Jag hade det igår utan som hälst andledning. Har hänt några gånger nu det senaste året (''året'') farsan har också samma problem. Gick och la mig kl. 10 och somnade kl.2. Sen vaknade jag 2-3 gånger mitt I natten. Sen ramlade det ner ett ljus från ljuskronen I taket Igår. Vi har inte andvänt dom något sedan juldagen. Brukar även höra konstiga ljud några meter från mig där vi har ett gästrum. Min Mammiz mammi har dött där kan vara därför. Finns även ett foto. på kvällen/natten, eller oftast vid nattetid. Kan även känna ''obehag'' I luften. En gång blev det för mycket så jag gick ner och la mig. Redigerad 16 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja förvandlas till en varulv . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Mjaah. Inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hade svårt att sova igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hade svårt att sova igår. Jag med. Brukar du också känna obehag I luften? Ska börja andvända rökelse vid fullmånen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Har aldrig märkt nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag somnade vid 1, vilket är sent då jag gick och lade mig 23. GTApimpen sov inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 NULL VOTE: jag såver bara dåligt om solen ä uppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Har noll koll på när det är fullmåne eller inte .. men hade svårt att sova nu inatt, va det fullmåne då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Aldrig sover jag dåligt bara för att det är fullmåne Men jag sover dåligt all nätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag med. Brukar du också känna obehag I luften? Ska börja andvända rökelse vid fullmånen. Inget obehag i luften för mig. Men jag brukar ha svårt att soman men jag kan däremot sova i ca 12h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hade faktiskt svårt att somna igår kväll... Var det fullmåne igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag med. Brukar du också känna obehag I luften? Ska börja andvända rökelse vid fullmånen. Jag sov lika bra som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ni är alla varulvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ni är alla varulvar! .ph34r. Nej ... fullmåne är mysigt. Om om det stör mig så drar man bara ner rullgardinen? Rullgardinen is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det är väl bevisat att man har svårare att sova vid fullmåne? Ja, jag brukar ha svårare att sova då det är fullmåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Beror på månens dragningskraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vote : Aldrig men ibland lyser fullmånen som en sol in i rummet så man blir bländad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har en skitstor alltan (terass) vid mitt fönster, där de e tak, så de lyser icke in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts