Valle-Ball Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har fått en ny data, Intel Celeron-processor och ett tillräckligt grafikkort kommer det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har fått en ny data, Intel Celeron-processor och ett tillräckligt grafikkort kommer det att funka? Antagligen eftersom till grafikkort är tillräckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har en 2,4 Ghz celeron-processor, GeForce 6200 128 mb och, när jag senast körde Mafia, 256 mb PC3200 RAM-minne (nu har jag 1024) och det fungerade finfint. Det bör således gå utmärkt om du har någorlunda liknande specifikationer. Mafia är ju inte att speciellt krävande spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har en 2,4 Ghz celeron-processor, GeForce 6200 128 mb och, när jag senast körde Mafia, 256 mb PC3200 RAM-minne (nu har jag 1024) och det fungerade finfint. Det bör således gå utmärkt om du har någorlunda liknande specifikationer. Mafia är ju inte att speciellt krävande spel Men åh så underbart ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 För laggade det piss men jag böt grafikkort i helgen (från TNT2 till GeForce 2) och nu har jag klarat det. tack för hjälpen iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts