Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Som namnet avslöjar är det en remake av det första HL- spelet på Source- motorn. Förväxla det dock inte med Half-Life Source, då det här är en mod och att vi den här gången får spela med HL2- grafik. Längta! >>Black Mesa Source Redigerad 16 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ååh, måste köpa, najsigt, jag som inte ens har kört igenom Half-Life 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det är en mod, så den är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Intressant. Vill gärna se hur de gör sista bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Såg det där för ett tag sen, och det verkar asballt Jag har aldrig spelat genom HL1, så det blir till att vänta på detta istället för att ge mig på HL: Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hörde om spelet för nån månad sen, verka bli väldigt bra. HL: Source blev en sådan besvikelse rent visuellt så jag spelar hellre denna mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Läste om modden för ett flertal månader sen, sen efter glömde jag bort den. Kommer nog bli en ägande mod. HL-fan som man är kommer man nog älska den Diggar både hl och hl:s så denna mod kommer nog bli underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Valve har släppt en till version av HL2 kallad Half-Life 2: Aftermath nån som har? lite OffTopic var de dära Någon som vet när modden blir färdig? Man måste iaf ha HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Valve har släppt en till version av HL2 kallad Half-Life 2: Aftermath nån som har? lite OffTopic var de dära Någon som vet när modden blir färdig? Man måste iaf ha HL2 Det är en expansion som kommer ut i april-maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Spamm Underbart, jag längtar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Intressant. Vill gärna se hur de gör sista bossen. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Även jag har spanat på den här modden ett tag, den verkar riktigt lovande. Jag hoppas till och med på att den kommer att bli bättre än självaste Half-Life 2 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 This is the new puch driver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det är en expansion som kommer ut i april-maj Nej , varför tror du Game Reactor sep 05 kunde veta de + att de finns Längtar listor å där ligger de 1:a tror Valve e lite idiotska som släpper info om det redan då! Lite OffTopic var de Men har de inte kommit ut någon beta till Modden dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Nej , varför tror du Game Reactor sep 05 kunde veta de + att de finns Längtar listor å där ligger de 1:a tror Valve e lite idiotska som släpper info om det redan då! Lite OffTopic var de Men har de inte kommit ut någon beta till Modden dÅ? Jag typ fattade noll av det du skrev, men tro mig, RadiuZ har rätt i det han skrev om Aftermath (well, releasen kommer väl kanske försenas lite bara ) Redigerad 17 januari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nej , varför tror du Game Reactor sep 05 kunde veta de + att de finns Längtar listor å där ligger de 1:a tror Valve e lite idiotska som släpper info om det redan då! Lite OffTopic var de Men har de inte kommit ut någon beta till Modden dÅ? Nje, detta är vad Gamereactor sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nej , varför tror du Game Reactor sep 05 kunde veta de + att de finns Längtar listor å där ligger de 1:a tror Valve e lite idiotska som släpper info om det redan då! Lite OffTopic var de Men har de inte kommit ut någon beta till Modden dÅ? VAD - PRATAR - DU - OM? Sätt punkt och komma-teckan så man förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Valve Software har lättat lite hemlighetsmakeriet kring den kommande Half-Life 2-expansionen Aftermath. De siktar nu på att släppa expansionen den 24:e april, både via Steam och i butik (priset blir 20 dollar via Steam - 155 kronor, men kanske något högre i butik). Samtidigt kommer även en platinum-version av Half-Life 2 släppas i butik där Half-Life 2, Half-Life 2 Deathmatch, Half-Life 2: Aftermath, Counter-Strike: Source och Day of Defeat: Source ingår. Det tidigare släppdatumet som var satt till november passerades utan några ytterligare besked från Valve, men förhoppningsvis kommer Aftermath att släppas i april och inte försenas lika mycket som Half-Life 2. så där skrev Valve. Lyssna de skulle vara släppt till november... VAD - PRATAR - DU - OM? Sätt punkt och komma-teckan så man förstår. Jag gjorde de! Redigerad 18 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts