samool Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Lite svårt att få till en bra titel på topicen. Men iaf, så här ligger det till. Vi har fått en uppgift som till synes är enkel men jag har lite problem med fantasin. Alla grupper fick en radiokanal med politisk inriktning (t.ex. Radio Liberal, Miljöradion, Radio konservativ osv.) Jag fick Miljöradion och nu ska vi göra massa uppgifter och en av dom är att komma på en jingle, eller slogan om man nu vill det, som har inriktning på miljöfrågor. Finns det någon som har en idé bara sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Något av följande?: Naturstädning Jordens vaxning Skitens rensare Lerans tvättare Färskluft Luftens frihet Lungans vän Papperskorgarnas fiender Handens vilja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Grönt är skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Dräp allt skräp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Haha tack alla, nu kan jag nog fixa ihop nåt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Dräp allt skräp! Jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Var ball- käka avfall. Ghargh, har har harharharhar. @Conny_S: "Papperskorgarnas fiender"- Hur i allsin dar tänker du då? Sigh. Redigerad 16 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Lite svårt att få till en bra titel på topicen. Men iaf, så här ligger det till. Vi har fått en uppgift som till synes är enkel men jag har lite problem med fantasin. Alla grupper fick en radiokanal med politisk inriktning (t.ex. Radio Liberal, Miljöradion, Radio konservativ osv.) Jag fick Miljöradion och nu ska vi göra massa uppgifter och en av dom är att komma på en jingle, eller slogan om man nu vill det, som har inriktning på miljöfrågor. Finns det någon som har en idé bara sådär? Jingle: "Vill ha dig i skogen med meheeej, tiden den stannar när vi plockar pappåsaaaar"... Slogan: "Var civiliserad: plocka upp din egen skit" "Miljöradio- din papperskorg i etern" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Dräp allt skräp! HAHAHAHA!" DEN VAR BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jingle: "Vill ha dig i skogen med meheeej, tiden den stannar när vi plockar pappåsaaaar"... Slogan: "Var civiliserad: plocka upp din egen skit" "Miljöradio- din papperskorg i etern" Är det inte Nile City som har "Nile City - din kajplats i etern" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Handens vilja Låter snuskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Låter snuskigt Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Är det inte Nile City som har "Nile City - din kajplats i etern" ? Kajplats? Va det inte "din termos i etern"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kajplats? Va det inte "din termos i etern"? Kanske, kanske inte. Jag kommer inte riktigt ihåg men när jag tänker efter så har jag hört båda förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kajplats? Va det inte "din termos i etern"? Nej, "Din termos i gryningen" eller "Din kajplats i etern". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts