FLurry Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hej! Har just klarat uppdraget "sorentoz last flight", Och efter det verkar det som det inte finns nåra mer uppdrag, det finns ett hos "W" Den blinda killen ni vet.. Men det står bara att man måste ha mer under water experience vart kan man få det? Någon som vet? Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hej! Har just klarat uppdraget "sorentoz last flight", Och efter det verkar det som det inte finns nåra mer uppdrag, det finns ett hos "W" Den blinda killen ni vet.. Men det står bara att man måste ha mer under water experience vart kan man få det? Någon som vet? Tacksam för svar.. Uppdraget du gjorde hette Torenos last flight, du måste simma under vattnet för att skaffa lungkapacitet som gör att du kan simma under vattnet, så enkelt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spraak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vet inte om det går men du kan ju skriva CVWKXAM så får du oändligt med syre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Tro mig det har jag gjort, jag har simmat tills han dog nästan, å inte står det att nån lungkapacitet har förbättrats..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FLurry Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Skulle bli glad om någon kunde försöka hjälpa till.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Tro mig det har jag gjort, jag har simmat tills han dog nästan, å inte står det att nån lungkapacitet har förbättrats..! Du måste dyka också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det räcker inte å bara simma en gång, du måste simma massor med ggr för att det ska bli någon förbättring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag hade ochså problem med de dära uppdraget sen började jag dyka hela tiden då klarade jag de tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag simmade ett halvt varv runt san fierro. Tog sin lilla tid men det gav ju resultat . Jag har tänkt på en annan sak om det: Är det effektivare att simma långt under vattenytan, eller ger det samma resultat om man är precis uppe vid ytan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Store satan, läser ni inte vad spelet säger?! Du måste DYKA. Blir du bra på att dyka genom att simma? Nej. Hur blir man bättre på att dyka? Man dyker. Stå still på samma ställe hela tiden, och dyk ner. När syret nästan är slut, gå upp och vänta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts