darkjak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har just läst en artikel som säger att Sverigen inte ens har försvar nog att stoppa ett terrorattentat... och det krymper FORTFARANDE. Även om många här ogillar försvaret, måste man hålla med om att smärtgränsen är är uppnådd. Artikel Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har just läst en artikel som säger att Sverigen inte ens har försvar nog att stoppa ett terrorattentat... och det krymper FORTFARANDE. Även om många här ogillar försvaret, måste man hålla med om att smärtgränsen är är uppnådd. Artikel Vad tycker ni? Jo. Såg det i svenskan imorse. Någon som vet om dom borgerliga har planer på att dra upp försvaret? Får nästan hoppas att dom vinner valet i höst, annars får man skämmas (inte bara av den anledningen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag vet inte vad jag ska säga faktiskt. Detta är ju för sorgligt. Sveriges undergång närmar sig med stormsteg. Snart kan Skåne ta över Sverige lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förjävligt. Snart har vi inga poliser kvar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jo. Såg det i svenskan imorse. Någon som vet om dom borgerliga har planer på att dra upp försvaret? Får nästan hoppas att dom vinner valet i höst, annars får man skämmas (inte bara av den anledningen). Som sagt anser jag att man bör utbilda varje någorlunda frisk människa i försvaret... Inte bara för att få ett stort försvar, utan för att lära folk disciplin och heder. Inte för att generalisera (a la skånetråden), men folk som har gått lumpen är mer ärliga och pålitliga. Dom som har uppfostrats i familjer där föräldrarna inte bryr sig om vad man gör, brukar ofta hamna i kriminella kretsar, för att dom aldrig fått straff av sina föräldrar, eller lärts att det är fel. Då är lumpen som en andra uppfostring. Snor du något, får du skala potatis hela dagarna i en vecka, eller så får du indragen permision eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ja - usch, vad arga vi är. Morr, fnys och bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har just läst en artikel som säger att Sverigen inte ens har försvar nog att stoppa ett terrorattentat... och det krymper FORTFARANDE. Även om många här ogillar försvaret, måste man hålla med om att smärtgränsen är är uppnådd. Artikel Vad tycker ni? Jag skiter fullständigt i försvaret. Jag tror inte att någon kommer anfalla Sverige inom de närmsta 100 åren. Slutsats: Fuck försvaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Okej; jag kollar vänster, du kollar höger. Så ser vi om någon anfaller. När någon anfaller, då tar vi våran jättearme och slåss på stora ängar och låter blodet forsa. För vi måste ju slåss. Det behövs ju. Verkligen. Ryssland vill säkert ha sverige. Dom är ju onda. Dom vill säkert utöka sitt område. Och då ska vi allt visa dom. Då ska vi döda allihopa! Join the army, meet wonderful friends. And kill them. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Försvaret behövs inte, människan är tillräkligt civilicerad för att inte behöva det ...varför då ha de? de värsta är väl att en massa arbeten går till spillo i och runt om regementeten... gör alla militärer till poliser så de kan bli av med sin blodtörstighet på riktiga människor istället för figurer... edit; där ser man två anarkister hann före Redigerad 15 januari, 2006 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Okej; jag kollar vänster, du kollar höger. Så ser vi om någon anfaller. När någon anfaller, då tar vi våran jättearme och slåss på stora ängar och låter blodet forsa. För vi måste ju slåss. Det behövs ju. Verkligen. Ryssland vill säkert ha sverige. Dom är ju onda. Dom vill säkert utöka sitt område. Och då ska vi allt visa dom. Då ska vi döda allihopa! Join the army, meet wonderful friends. And kill them. Eexakt. Krig föder krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förstår inte varför darkjak är så angelägen om att försöka omvandla Sverige till en militärmakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förstår inte varför darkjak är så angelägen om att försöka omvandla Sverige till en militärmakt. Han försöker deperat leva upp till 50-talens ideal av vad en man ska vara för att göttgöra för sin lilla penis. (Oops, i did it again) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förstår inte varför darkjak är så angelägen om att försöka omvandla Sverige till en militärmakt. Tror att han tänker lite smart. Det finns redan så mycket militärverksamhet runt om i Världen och den kan mycket väl komma att användas på fel sätt till fel ändamål och därför så behöver vi även något att skydda oss med OM det skulle vara så att fillefjong attackerar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Penisavund är grunden till alla problem. Jag lovar. Allt från antisemitism till pKz. Woopsidaisy! Jag sjönk till hans nivå. Fast det var dock med en Woody Allen-glimt i ögat! : ) "I worked with Freud in Vienna. We broke over the concept of penis envy. Freud felt that it should be limited to women." Darkjak är en så'n som skulle kunna säga att det inte är vapen som dödar folk utan MÄNNISKOR med vapen. "DÄRFÖR har jag en pistol hemma! Om någon tänker döda mig [med vapen, men det nämner han inte] så kan jag döda honom innan, med MITT vapen!" Darkjak: är du för dödsstraff? ____________ "om som har uppfostrats i familjer där föräldrarna inte bryr sig om vad man gör, brukar ofta hamna i kriminella kretsar, för att dom aldrig fått straff av sina föräldrar, eller lärts att det är fel. Då är lumpen som en andra uppfostring. Snor du något, får du skala potatis hela dagarna i en vecka, eller så får du indragen permision eller något." Lumpen: en ungdomsgård med gratis skjutjärn? Redigerad 15 januari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bengans Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förstår inte varför darkjak är så angelägen om att försöka omvandla Sverige till en militärmakt. Förstår inte varför du hoppar över inlägg. Har du läst hans senaste inlägg? Där har du svaret på din fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Sverige haha. Ett sånt skämt. Även om vi skulle ha 60000 att sätta in i krig så är det la en fis i rymden. Vi har ändå inget här som kan stoppa något land som går ikrig med oss. Så låt dom bomba Sverige. Vem bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Sverige haha. Ett sånt skämt. Även om vi skulle ha 60000 att sätta in i krig så är det la en fis i rymden. Vi har ändå inget här som kan stoppa något land som går ikrig med oss. Så låt dom bomba Sverige. Vem bryr sig. Inte jag, rester till tyskland jag om vi blir attackerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Inte jag, rester till tyskland jag om vi blir attackerade. Tyskland av alla länder Nja såga ut finland och för ner till varmare grader så skulle det vara perfekt. Och finska flickor ska man inte snacka skit om. För suga det kan dom haha Saatana för lite prosentti (%).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Inte jag, rester till tyskland jag om vi blir attackerade. Isf åker jag och aKi till danmark! Delle power! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag åker nog till Berlin. Hookar upp med David Bowie och Brian Eno. Spelar in lite ambient-rock-tjoller i Kraftwerk/Neu!-anda. Inspirerar tusentals. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts