Spraak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Såhär är det, när jag ska ladda en save game så säger skiten typ "error, couldnt load game, check your save game directory" och det står Save Game Corrupted i load saken har installerat om 4 gånger men de händer ingenting det funkar att spela och spara men inte att ladda.. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Dina userfiles i dina dokument kan du ju prova att ta bort... Möjligtvis installera om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spraak Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Dina userfiles i dina dokument kan du ju prova att ta bort... Möjligtvis installera om igen. Men eftersom jag installerat om 4 gånger orkar jag inte göra det igen, och det funkar inte bättre för att man tar bort user files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Såhär är det, när jag ska ladda en save game så säger skiten typ "error, couldnt load game, check your save game directory" och det står Save Game Corrupted i load saken har installerat om 4 gånger men de händer ingenting det funkar att spela och spara men inte att ladda.. Vad ska jag göra? Sparfilen är corrupt. Det hände mig nån gång också det är bara att börja på nytt spel eller om du har säkerhetskopior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spraak Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Har ju börjat om från början 10 gånger typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Öhm. öhm.. Jag är inget vidare haj på sånt här, men tanken som slog mig var att du kanske har skrivskydd på San Andreas User FIles-mappen? Nej jag vet inte, det var en vild chansning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts