Hitman_in_north Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 nuför tiden är det ju många som moddar sina datorer bygger låder av vadsomhellst tex:trä,tomburkar,lego och annat! nån som har moddat sin låda och vill visa den kan ju göra det här! jag har inte moddat min men jag funderar åp att göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag vill modda min dator men det e ju hen mem pc så jag lär inte få modda den förns morsan betalt allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 min dator är för ny och "fin" för att modda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 tänk på att den kan bli dubbelt så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det finns en artikel om modding i den senaste Pc För Alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 vådå modda datorer hur?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jaa modda sätta in plast fönster på sidplåten,sätta in neon ljus!och sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts