Crice Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det är faktist ganska svårt och agrumentera mot 4 st när man själv knappt kommer ihåg vad man skrev till den förra, och blandar ihop det. Öhm, De Tre Musketörerna är borta sedan länge. Vi talade ju ut över MSN, och även om din sorti blev en smula krystad så tycker jag att vi löste vår fejd. Nu kan du, i lugn och ro, tala ut med okka. Hoppas ni blir vänner, han är en trevlig prick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Haha, jag vill inte debattera. Tyvärr, jag debatterar aldrig. Men just nu släpper jag bara ut min ilska. Och så har jag och Cortez kommit fram att inget bråk mellan rock och hiphop har ska komma fram, och vi har lyckats jävligt bra. Så det kan du bara hålla käft om. @okka: du fattar visst inte vad STICK betyder? Jag vill inte ha med dig och göra, fattar du det? Snälla, stick. Dra. PYYYS. AVDUNSTA. Det är faktist ganska svårt och agrumentera mot 4 st när man själv knappt kommer ihåg vad man skrev till den förra, och blandar ihop det. Du har vid otaliga tillfällen sagt att du gillar att diskutera och debattera.. Håller md om allt okka säger, han säger ju typ samma sajer som jag fast på ett mer utvecklat och finare sätt Måste vara enkelt att svara på en analys av ens beteende och försök till hjälp med att be dom dra.. fyfan alltså.. Förresten, jag snackade om när du sa att okka inte fick lyssnma på djävulsrock eller vad det var, inte något jävla hiphip mot rock-bråk. Även den situationen var lätt att ta sig ur genom att missförstå och svara på en helt annan sak än vad jag egentlien menade. Men det är bra, om du inte vill diskuter och debattera, gör inte det då. Låt oss slippa se eländet. Snälla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag blir fan utbränd av allt detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 1-0 till töntarna, tee-hee. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Kan inte säga att jag blir förvånad av det svaret..pKz:s alltså Redigerad 15 januari, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 1-0 till töntarna, tee-hee. Grattis. Är du typ stolt över att du är en tönt nu också? Underbart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men kan ni bara lägga ner? Snälla! Trodde faktiskt att sajten var på väg att bli bättre... Men jag hade visst fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Grattis. Är du typ stolt över att du är en tönt nu också? Underbart. Haha, here we go again. Ännu ett vackert svar. *klistrar upp på väggen* Nu när vi ändå är inne på det tror inte jag att du är i rätt sits att avgöra vem som är tönt eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men snälla vad fan är nu detta. Dom skojade väl bara med dig? Varför bryr du dig så jävla mycket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts