epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Bra styckeindelning, tack så mycket. Bla bla. Svarar med ett vackert: LOVE GUN, LOO-OOVE GUUU-UUUN. (Djävulsmusik, som du är förbjuden att lyssna på ? Eller? ) Haha, nej, jag kan inte hålla mig på en seriös nivå. Jag vill inte sitta och skriva på ett jävla forum, om hur 3 st töntar, med sin lille groupie, försöker få ner mig, genom att göra det mest omognaste man kan göra: härmas? Hahaaahauah, herregud. Shit, shit, shit. Jag orkar fan inte snacka nå mer nu. Jag vet fan inte vem som är vem nå mer. Case closed - pKz drar på KISS, och gråter osynliga tårar. Jag drar på lite Guns N' Roses. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Oi, du kan verkligen inte argumentera. Jeez. Skrämmande. Tänker du ens igenom vad du säger? Nåväl, nu gör vi som Crice sade. Allihopa nu! Nu sjunger vi! WE SHALL OVERCOME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 "Få ner dig"? Hahahaha, paranoia paranoia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag drar på lite Guns N' Roses. Gals N' Poses menar du? Heaheha! @Pico: Rolig humor du verkar ha. @okka: Haha, nej. Jag läser inte igenom det. Det är inte någon uppsats jag ska lämna in precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Gals N' Poses menar du? Heaheha! @Pico: Rolig humor du verkar ha. @okka: Haha, nej. Jag läser inte igenom det. Det är inte någon uppsats jag ska lämna in precis. Haha, Gals N' Poses! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 @Pico: Rolig humor du verkar ha. Ja fyfan jag är kalaskul, inte sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ja fyfan jag är kalaskul, inte sant? Ne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 @okka: Haha, nej. Jag läser inte igenom det. Det är inte någon uppsats jag ska lämna in precis. Som jag trodde; du verkar varken läsa eller tänka. Jag skrev nämligen TÄNKA. Mörket hasar in över scenen... Dagens ungdom, suck. Hä-hä-hä (Roskolnikov-skratt). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Som jag trodde; du verkar varken läsa eller tänka. Jag skrev nämligen TÄNKA. Mörket hasar in över scenen... Dagens ungdom, suck. Hä-hä-hä (Roskolnikov-skratt). Oj, förlåt MIG då, Frun. Och du kan inte räkna. Dagens ungdom, du är runt 8 månader äldre än mig. That's liek teh haxzzzzzzzz. NEHHEEHEHHE (Peter Griffin-skratt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Spam någon? Reported Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Spam någon? Reported Pkz spamar nog mest den senaste veckan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Pkz spamar nog mest den senaste veckan. Jaså? Det ligger väl till så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Oi, du kan verkligen inte argumentera. Jeez. Skrämmande. Tänker du ens igenom vad du säger? Nåväl, nu gör vi som Crice sade. Allihopa nu! Nu sjunger vi! WE SHALL OVERCOME We are the world, we are the children.. Ehm.. Det var fel låt va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Bra styckeindelning, tack så mycket. Bla bla. Svarar med ett vackert: LOVE GUN, LOO-OOVE GUUU-UUUN. (Djävulsmusik, som du är förbjuden att lyssna på ? Eller? ) Haha, nej, jag kan inte hålla mig på en seriös nivå. Jag vill inte sitta och skriva på ett jävla forum, om hur 3 st töntar, med sin lille groupie, försöker få ner mig, genom att göra det mest omognaste man kan göra: härmas? Hahaaahauah, herregud. Shit, shit, shit. Jag orkar fan inte snacka nå mer nu. Jag vet fan inte vem som är vem nå mer. @Crice: SHUT UP AND SLEEP WITH ME. Case closed - pKz drar på KISS, och gråter osynliga tårar. . pKz: Du och jag, vi snackar lite på msn och är allmänt trevliga mot varandra med mera. Du är säkert en trevlig prick och snäll på alla ästt och vis, men nu, särskilt efter den stora kraschen, har jag bara känt mig tvungen att säga detta: Fyfan vilken dålig debatterare du är, vet du om det? Tror du att du "äger" folk när du svarar med försök till påhopp, genom att snacka om deras penislängd, vilken musik de får och inte får lyssna på( ) och dylikt? Det ser förjävligt ut, och ärligt talat, jag mår nästan illa. Annars är du säkert jättetrevlig, kände mig bara tvungen att iallafall försöka få dig att första Förresten så tycker jag dom var jätteroliga 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Oj, förlåt MIG då, Frun. Och du kan inte räkna. Dagens ungdom, du är runt 8 månader äldre än mig. That's liek teh haxzzzzzzzz. NEHHEEHEHHE (Peter Griffin-skratt) Jag gillar din försvarsmekanism; sjunka så lågt så att ingen kan möjligtvis ta dig på allvar. Därav förlorar du allt ansvar, och folk säger 'fuck it' och du får sitta där i din bubbla och lyssna på hårdrock. Du är ju så manlig. Inte sant? En rikitg karlakarl. Du bråkar över internet och attackerar folk och påstår att dom har en tvåårings könsorgan för att i andra stunden säga att det är DOM som är omogna. Detta följs av att du blir uppläxad av riktiga argument, och det är just DÄR du paserar gränsen från att vara bara allmänt korkad till att bli minst sagt odräglig. Nu attackerar du bara inte folk med buskisdissar, du varvar det hela med din försvarsmekanism (WHATEVA, PEENIS, HÅRDROCK, YEAH). Det roliga är dock att hela denna machoimage du spelar på är fiktiv (eller, ja, krystad), vilket du försöker vända att det är Crice som har det jobbigt (och spelar på någon sorts image). Du sitter och snackar om hur bra du har det socialt och tjoller (vilket i sig var oprovocerat [men du var tvungen att ta upp det iom. att du tog åt dig]), men sanningen är att du själv håller på att spricka inuti då du t.o.m. reciterar vad din tjej skriver i kärleksbrev till dig och brusar upp då ordet 'mamma' kommer på tal. Behov av bekräftelse. Alla är vi människor. Jag vill inte vara taskig eller nått, jag vill bara att du ska tänka över lite. Visst? Lyssna inte på Kiss och säg 'whateva', snälla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) . pKz: Du och jag, vi snackar lite på msn och är allmänt trevliga mot varandra med mera. Du är säkert en trevlig prick och snäll på alla ästt och vis, men nu, särskilt efter den stora kraschen, har jag bara känt mig tvungen att säga detta: Fyfan vilken dålig debatterare du är, vet du om det? Tror du att du "äger" folk när du svarar med försök till påhopp, genom att snacka om deras penislängd, vilken musik de får och inte får lyssna på( ) och dylikt? Det ser förjävligt ut, och ärligt talat, jag mår nästan illa. Annars är du säkert jättetrevlig, kände mig bara tvungen att iallafall försöka få dig att första Förresten så tycker jag dom var jätteroliga Haha, jag vill inte debattera. Tyvärr, jag debatterar aldrig. Men just nu släpper jag bara ut min ilska. Och så har jag och Cortez kommit fram att inget bråk mellan rock och hiphop har ska komma fram, och vi har lyckats jävligt bra. Så det kan du bara hålla käft om. @okka: du fattar visst inte vad STICK betyder? Jag vill inte ha med dig och göra, fattar du det? Snälla, stick. Dra. PYYYS. AVDUNSTA. Det är faktist ganska svårt och agrumentera mot 4 st när man själv knappt kommer ihåg vad man skrev till den förra, och blandar ihop det. Redigerad 15 januari, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Haha, jag vill inte debattera. Tyvärr, jag debatterar aldrig. Men just nu släpper jag bara ut min ilska. Du "debatterade" mot mig i den där julklappstråden, remember? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Du "debatterade" mot mig i den där julklappstråden, remember? "How could I forget, Miss. Swan." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 . pKz: Du och jag, vi snackar lite på msn och är allmänt trevliga mot varandra med mera. Du är säkert en trevlig prick och snäll på alla ästt och vis, men nu, särskilt efter den stora kraschen, har jag bara känt mig tvungen att säga detta: Fyfan vilken dålig debatterare du är, vet du om det? Tror du att du "äger" folk när du svarar med försök till påhopp, genom att snacka om deras penislängd, vilken musik de får och inte får lyssna på( ) och dylikt? Det ser förjävligt ut, och ärligt talat, jag mår nästan illa. Annars är du säkert jättetrevlig, kände mig bara tvungen att iallafall försöka få dig att första Förresten så tycker jag dom var jätteroliga You got a point! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 @okka: du fattar visst inte vad STICK betyder? Jag vill inte ha med dig och göra, fattar du det? Snälla, stick. Dra. PYYYS. AVDUNSTA. "Jag trivs bra här, där jag kan lukta på bloommor" Varför ska jag dra? Jag är varken ond, taskig eller jobbig. Varför är du så jäkla rädd för sanningen? Du gillar att blotta så mycket annat på forumet... Men viiist, jag ska väl försöka hålla mig borta från dig. Man blir bara lite upprörd då man ser vad du "har att säga". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts