Jump to content

Pico, Crice & Epix.

pKz
 Share

Recommended Posts

Hum, alla vet väl vad dom redan gjort, och varför dom gjorde det? Det vet bara gud.

(Jag vet att du redan varnat dem KalleR, och jag måste väl få skriva det jag vill.

Jag vill bara ha svar på 3 saker.

1.) Varför gjorde ni det?

2.) Varför just ni tre? Tre mot en?

3.) (Denna är speciallgjord till KalleR): Om jag minns rätt, så har filuren Crice, sex st varningar av fem. Detta borde då bli den 7:de? Eller? Och då borde han väl bli bannad? Även om han nu skyller på att han hade en penisattrapp i prutten, eller om han var full. Sex av fem är väl en för mycket? Även om han är "respekterad" så borde han väl inte få så många varningar?

Jag tycker det tyvärr är jävligt dålig stil att ens ge honom en till chans. Kan man inte uppföra sig 5 st gånger, och blivit varnad sex gånger, så borde man redirect:as till LUNAR.SE

Tack för mig.

/pKz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'm a fuckin' legend, aye!

Lite onödigt med en tråd men okej.

1. Ja, jag gjorde det för jag tycker det var kul, och för att hämnas lite för att du tog ett gammalt citat från mig och försökte förnedra mig genom det. Så jag gjorde ett "prank" så att säga. :mellow:

2. Tre mot en? Ja, vi tyckte det var roligare om fler hade bytt till ditt tema. Kanske var lite "fegt" men jag garvade åt det när det var 3 inlägg på raken. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I.o.m. att jag är den fjärde medlemmen i detta gäng av catchy namn, citeringar och kulturella upptåg så kommer mina kommentarer inte ses som särskilt opartiska, men jag måste ändå få säga min åsikt:

Crice förtjänar helt klart att vara kvar på forumet, oavsett antal varningar, av den enkla anledningen att han bidrar med mer än vad han förstör. Glädjepiller i Franc Capra-anda. Han är en av de mest uppskattade medlemmarna på forumet, iallafall enligt diverse polls och tjoller, och gör inte särskilt mycket skada. Spamfri är han också! (Nu låter det som om jag gör reklam för en produkt eller nått)

Nåväl. Så är det.

Love.

Skämtet var ju inte heller särskilt rått. 'No biggie', som man säger.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan, cry me a river. Det är ju som om vi har fördärvat hela ditt leverne.

Nu talar jag för oss alla tre när jag säger att det var dumt och vi är omogna dårar och vi har ingen framtid så skatta dig lycklig blah blah.

Cry you a river? Nej, jag vill inte slösa mig energi på er tre...

Och vem fan det nu var som skrev att: "Jag skrattade när jag såg tre avatarer på rak". Dags och släppa dagishumorn..?

@okka: Tänk att jag hade inte en endast varning på 3 år jag. Men endå har jag en massa folk som skickat pm och bett om MSN, det är ju riktigt konstigt. Japps. Man behöver inte leka som någon geni kille över ett forum, bara man visar exakt hur man är irl, som man är på internet så hittar man folk.

Jag har hittat en massa som jag passar jävligt ihop med, av någon konstig anledning:

Sikorka

P-C

Xemtoth

Frenzy.

Det är ju riktigt fucking weird. och som du sa om skämtet, exakt som du kommer höra i sänghalmen senare: "No biggie."

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första kan du sluta svara på häftiga punchlines.

Det andra kan jag tyvärr inte svara på eftersom du, än en gång, debatterar så luddigt.

Nämen, är det sant? Du behöver inte svara heller. Stick bara ner till helvetet, så syns vi där om ungefär 70 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@okka: Tänk att jag hade inte en endast varning på 3 år jag. Men endå har jag en massa folk som skickat pm och bett om MSN, det är ju riktigt konstigt. Japps. Man behöver inte leka som någon geni kille över ett forum, bara man visar exakt hur man är irl, som man är på internet så hittar man folk.

Jag har hittat en massa som jag passar jävligt ihop med, av någon konstig anledning:

Sikorka

P-C

Xemtoth

Frenzy.

Det är ju riktigt fucking weird. och som du sa om skämtet, exakt som du kommer höra i sänghalmen senare: "No biggie."

Att du vrider min hyllning till Crice (som jag är relativt säker är sig själv på detta forum) till ett personangrepp till dig tyder tveklöst på någon form av bekräftelsesökning och rädsla. Kanske konkuranskänsla? Du måste förstå att jag inte menade något illa mot dig med vad jag skrev och jag nekar inte till att du också är en populär 'figur' (ack, vi alla äro figurer) på detta forum. Tror du att jag också är någon form av internetpajas som spelar allan och försöker ragga vänner på internet genom intellektuella kommentarer och snusförnuftighet?

Nåväl, jag måste bara kommentera din oerhörda dubbelmoral - verkligen skrattretande:

"Och vem fan det nu var som skrev att: "Jag skrattade när jag såg tre avatarer på rak". Dags och släppa dagishumorn..?" följdes av "och som du sa om skämtet, exakt som du kommer höra i sänghalmen senare: "No biggie"."

Kan du inte, snälla pKz, försöka hålla denna diskussion på en seriös nivå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur Man Får/Visar Värdighet Under Omständigheter Som Att En Trio Omogna Superfjantar Spelat Ett Spratt I Bagatellklassen På En:

1. Ignorera jävlarna, även om du inuti sjuder av ilska och hat.

2. PM:a en moderator som kan straffa dessa syndare [detta var förvisso inget fall där de anklagade förtjänar varningar, men ändå...]

3. Uppför dig inte ännu mer omoget än de omogna skojarna.

Tips för framtiden.

Nu tycker jag att vi lämnar detta bakom oss, tar varann i labbarna, och börjar inte bråka förrän en av oss mördar en annan. blir det shootout, må jag lova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du vrider min hyllning till Crice (som jag är relativt säker är sig själv på detta forum) till ett personangrepp till dig tyder tveklöst på någon form av bekräftelsesökning och rädsla. Kanske konkuranskänsla? Du måste förstå att jag inte menade något illa mot dig med vad jag skrev och jag nekar inte till att du också är en populär 'figur' (ack, vi alla äro figurer) på detta forum. Tror du att jag också är någon form av internetpajas som spelar allan och försöker ragga vänner på internet genom intellektuella kommentarer och snusförnuftighet?

Nåväl, jag måste bara kommentera din oerhörda dubbelmoral - verkligen skrattretande:

"Och vem fan det nu var som skrev att: "Jag skrattade när jag såg tre avatarer på rak". Dags och släppa dagishumorn..?" följdes av "och som du sa om skämtet, exakt som du kommer höra i sänghalmen senare: "No biggie"."

Kan du inte, snälla pKz, försöka hålla denna diskussion på en seriös nivå?

Bra styckeindelning, tack så mycket. Bla bla. Svarar med ett vackert: LOVE GUN, LOO-OOVE GUUU-UUUN.

(Djävulsmusik, som du är förbjuden att lyssna på ? Eller? )

Haha, nej, jag kan inte hålla mig på en seriös nivå. Jag vill inte sitta och skriva på ett jävla forum, om hur 3 st töntar, med sin lille groupie, försöker få ner mig, genom att göra det mest omognaste man kan göra: härmas?

Hahaaahauah, herregud.

Shit, shit, shit. Jag orkar fan inte snacka nå mer nu. Jag vet fan inte vem som är vem nå mer.

@Crice: SHUT UP AND SLEEP WITH ME.

Case closed - pKz drar på KISS, och gråter osynliga tårar.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...