syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ja försökte fråga i true crime tråden men de va ingen som svarade så nu skriver jag här. Hur får man tillgång till vapen och musikaffärerna? Dom finns på kartan men dom är aldrig öppna. Och en till sak: Det står att man kan klippa sig men vart finns frisörsalongerna? Dom finns inte på kartan så nu frågar jag här. Finns det någon karta som visar ALLA affärer i new york(true crime)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Dom är inte öppna för att brottsligheten är hög i affärens område. Dessutom är de flesta affärerna bara öppna på dagen. Frisörsalongerna finns det bara 2 av, minns inte var. Och för sista frågan kan du kolla gamefaqs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Dom är inte öppna för att brottsligheten är hög i affärens område. Dessutom är de flesta affärerna bara öppna på dagen. Frisörsalongerna finns det bara 2 av, minns inte var. Och för sista frågan kan du kolla gamefaqs. Fatta inget av gamefaqs men tack ändå. Den andra faktan tackar jag för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Snackar ni true crime newyork city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Snackar ni true crime newyork city??? Självklart, vet du något om sakerna ja fråga om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dom är inte öppna för att brottsligheten är hög i affärens område. Dessutom är de flesta affärerna bara öppna på dagen. Frisörsalongerna finns det bara 2 av, minns inte var. Och för sista frågan kan du kolla gamefaqs. Ok, det kan hända jag missförstått detta.... Men nog finns det FLER än bara två frisörsalonger i True Crime New York City!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ok, det kan hända jag missförstått detta.... Men nog finns det FLER än bara två frisörsalonger i True Crime New York City!? Bevisa det. Jag hittade bara 2 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ok, det kan hända jag missförstått detta.... Men nog finns det FLER än bara två frisörsalonger i True Crime New York City!? Jojo, de finns överallt. Men Cortez menar nog att det bara finns 2 olika salonger. Salon och Barber heter dem om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det står att man kan klippa sig men vart finns frisörsalongerna? Där. *Pekar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jojo, de finns överallt. Men Cortez menar nog att det bara finns 2 olika salonger. Salon och Barber heter dem om jag inte minns fel. Då låter det bättre Samma här tror jag... Har bara hittat 2 olika sorter, men dock finns de lite överallt i stan. B.la på W 45th Street nästan mittemot verkstaden om du kör söderut på Broadway, strax efter polishuset. Där finns en barbershop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts