Jump to content

Vart finns dom sakerna?

syyyg
 Share

Recommended Posts

Ja försökte fråga i true crime tråden men de va ingen som svarade så nu skriver jag här.

Hur får man tillgång till vapen och musikaffärerna? Dom finns på kartan men dom är aldrig öppna.

Och en till sak: Det står att man kan klippa sig men vart finns frisörsalongerna?

Dom finns inte på kartan så nu frågar jag här.

Finns det någon karta som visar ALLA affärer i new york(true crime)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är inte öppna för att brottsligheten är hög i affärens område. Dessutom är de flesta affärerna bara öppna på dagen. Frisörsalongerna finns det bara 2 av, minns inte var.

Och för sista frågan kan du kolla gamefaqs.

Fatta inget av gamefaqs men tack ändå.

Den andra faktan tackar jag för :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är inte öppna för att brottsligheten är hög i affärens område. Dessutom är de flesta affärerna bara öppna på dagen. Frisörsalongerna finns det bara 2 av, minns inte var.

Och för sista frågan kan du kolla gamefaqs.

Ok, det kan hända jag missförstått detta.... Men nog finns det FLER än bara två frisörsalonger i True Crime New York City!? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jojo, de finns överallt. Men Cortez menar nog att det bara finns 2 olika salonger. Salon och Barber heter dem om jag inte minns fel.

Då låter det bättre :)

Samma här tror jag... Har bara hittat 2 olika sorter, men dock finns de lite överallt i stan. B.la på W 45th Street nästan mittemot verkstaden om du kör söderut på Broadway, strax efter polishuset. Där finns en barbershop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor