MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Helt korrekt. Och snälla, han heter David Blaine! En av världens bästa gatumagiker ffs! Isblocket är inget fake. David Blaine gillar kanten emellan liv och död. Han har inte bara stått i ett isblock, han har legat 7 dagar i en kista med vatten runt omkring, stått tre dagar på en stor pelare. Isblocket stod han i en dag. Och ja, han tränade sig ordentligt före. Tog iskalla bad, drack laxeringsmedel osv. Hur fan fick han luft då? lmao.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hur fan fick han luft då? lmao.. Nja, jag beskrev det snarare dåligt. En kista. Och runtom, inte inuti kistan, var det vatten, capische? Har har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Magi är gay. Vad baserar du det på, din fjant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hur fan fick han luft då? lmao.. Och vad drack han, utan dricka 3 dagar är man ju död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vad baserar du det på, din fjant? ^^Åh nej nu kommer pKz komma och säga "VAD HAR DU EMOT BÖGAR?!?!?!?!1++1+1". Jag tycker det är fjantigt då jag alltid blir arg över att fittmagikern vägrar berätta hur han gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 JAHA NÄR LÄGS FILMEN UPP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Och vad drack han, utan dricka 3 dagar är man ju död Har inte så bra koll på det, men jag tror han hade tillgång till just vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts