Gizmo04 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag har sett när en snubbe blev överkörd av en lastbil. Han blev verkligen överkörd av alla däck på ena sidan av lastbilen. Hur han utförde det visades efteråt. De hade hängt en massa tyngder på enasidan av lastbilen och hade lite luft i däcken som körde över killen. Trick eller illusion. Men killarn är jävligt skickliga på att dölja för åskådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men när han går på väggen då?? Foo, kan inte du förklara "levithan"? Vill lära mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men när han går på väggen då?? Foo, kan inte du förklara "levithan"? Vill lära mig! Vill också lära mig det! skulle vara kul med en sida där det är guider om olika trick. Hoppas han filmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vill också lära mig det! skulle vara kul med en sida där det är guider om olika trick. Hoppas han filmar... Finns sidor på nätet där dom visar hur dem gör, googla lite. Om jag kommer ihåg rätt så ska man "stå på tå" med ena foten och den andra ska man lyfta, om man står med rätt vinkeln mot åskådarna ser det ut som att man svävar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Finns sidor på nätet där dom visar hur dem gör, googla lite. Om jag kommer ihåg rätt så ska man "stå på tå" med ena foten och den andra ska man lyfta, om man står med rätt vinkeln mot åskådarna ser det ut som att man svävar. Jag hatar att Googla. Speciellt att sitta och läsa sidor för sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hur kan han gå på väggen då? Vet ju att det inte är riktigt, men det ser grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det är skitlätt att göra den levitationen. Men vinkeln är skitsvår. Den heter Balduccilevitationen. Här står det hur man gör den, och så som Blaine gör, det jag beskrev förut. @Xazzi: Jag har visserligen inte sett filmen men det låter inte som Blaine. Han är fake när det gäller alla korttrick, levitationer osv. Men alla gränsen- mellan- liv- och- död är äkta. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Knappast verkligt. Illusion är det. Hur vet du det? Han kanske är tämjt en ande eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Foo skulle inte du göra en film? Vill se hur det ser ut då en amatör gör det! Då kan du få stajla med din 7,2 megapixelkamra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 ...mm, jag kan visa hur man gör... har inte filmat än... men snart... eller imorn ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 ...mm, jag kan visa hur man gör... har inte filmat än... men snart... eller imorn ;D Okay, ill be waiting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Okay, ill be waiting! ..och vaddå amatör? Im täh master of levihtan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 ..och vaddå amatör? Im täh master of levihtan ^^ Okej mästare, lär mig flyga! Jag väntar på din mästerliga film. Vi ses snart igen Mästare av levihtan med en 7,2 megapixel kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Okej mästare, lär mig flyga! Jag väntar på din mästerliga film. Vi ses snart igen Mästare av levihtan med en 7,2 megapixel kamera! *filmar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag såg något med han david tror jag, då tog han en öl flaska och fick etiketten att hamna på insdan, det var väldigt häppnandsväckande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Skitgrym film, och såg någon Criss Angel-programmet "Mindfreak" tror jag att det var, det var Criss Angel, dom gjorde bla. ett trick där en valde ett kort, han brände upp kortet, tog askan och gnuggade det mot en låda och kortet framträdde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Finns en "trollkarl" han är känd, har glömt bort namnet men en av triken har han en laser maskin som spränger saker, då riktas maskinen mott han och skjuter. Delarna flyger av. han håller i fötterna och de går åt ett annat håll. Väldigt coolt, ska leta efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Magi film Såg den här filmen, själv tror jag att det är fake, vad tror ni? Inte är det fake. Men det står ju "illusions", alltså synvillor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Magi är gay. Checka in Mind Control på femman 22.40, det är grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Magi är gay. Checka in Mind Control på femman 22.40, det är grymt. Det är så jävla hett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts