Hitman_in_north Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 nu har det vare lite segt på sista tiden i off topic men nu tycker jag att vi bryter isen!! nån som har nått kuligt att komma med?? Western Digital har kommit med en ny hårdisk som har 250gb utrymme!! en ny tv spelkonsoll håller dom på att göra!!vet inte vad den heter men man kan läsa om den på megagames.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 nehe inga comments ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Hur ofta hinner nån svara på 20 minuter? Rom bygdes inte på en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 nu har det vare lite segt på sista tiden i off topic men nu tycker jag att vi bryter isen!! nån som har nått kuligt att komma med?? Western Digital har kommit med en ny hårdisk som har 250gb utrymme!! en ny tv spelkonsoll håller dom på att göra!!vet inte vad den heter men man kan läsa om den på megagames.com! Det finns hd's som har 500gb lagring.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 J*vlar den grejen vill jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Hur ofta hinner nån svara på 20 minuter? Rom bygdes inte på en dag! Nej men på en natt!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts