saffecool Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 I den förra tråden jag skrev i så gav du mig länkar som inte ens sa vad modden hette eller nånting sånt. Jag har sett flera såna exempel under din tid A.A. Så därför att jag skriver här och inte skickar ett PM är för att jag vill veta vad andra tycker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Va snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förmodligen pratar han om den här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36442 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hehe, jag reagerade också på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förmodligen pratar han om den här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36442 Jaha va skumt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Han låste förmodligen tråden eftersom det redan fanns flera trådar med samma fråga i. Det fanns inget svar i de trådarna och förmodligen skulle inte heller saffecool ha fått något svar eftersom det är troligt att ingen vet och att det inte heller finns någon sådan mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Haha 3/4 av trådarna var skrivna av kattälskaren Redigerad 16 januari, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ja men snälla någon... Egentligen borde jag ge dig en varning eftersom du inte får posta en sån här tråd, utan detta ska tas i PM. Men eftersom du verkar ha missuppfattat det så förklarar jag väl det igen. Såhär skrev jag i förra tråden: "Så länge man håller sig till ämnet som nu te.x en fråga, när man drar upp en gammal tråd så begås inte något regelbrott i mina ögon i alla fall!" Du hade gärna fått dra upp en gammal tråd och fråga där, men du sa att du hade sökt, och när jag gjorde sökte så hitta jag dom trådarna direkt. Inte så svårt va..... Nu har du fått svar på din fråga. Inte en sån här tråd till är du snäll. MVH A.A Closed. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts