sebbe68 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hej, har precis köpt spelet GUN på ps2, dom första 14-15 uppdragen var lätta och dom klarade jag på en dag, men nu verkar det som om jag har fastnat. Är på banan efter tågöverfallet, den där man bl.a räddar en massa indianer som är instänga i en tågvagn. Ett gäng anfaller gömstället om man ska försvara det, man får ett vapen av Clayton, sen ska man följa efter en gubbe som heter Chavez upp på en klippavsats medans Clayton står nedanför med ett machine-gun, efter att clayton skjutit lite så hackar machine-gunet upp sig, man ska sen se till at han får igång det igen, utan att clayton bli dödad. Detta e skitsvårt eftersom det vapnet man får laddar om och siktar skit segt, dom säger att anfallarna e typ 20, men dom e snárare 40, å dessutom så dör clayton av typ 7 träffar. VÄLDIGT tacksam för svar som kan hjälpa mig att klara banan, eller om det finns nåt fusk som kan hjälpa, hatar egenteligen fusk men börjar få damp och vill komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Det uppdraget har jag för mig var ganska lätt, vad kör du på för svårighetsgrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Lättaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag hade också problem på det uppdraget om jag tänker på rätt uppdrag. Jag skjöt de första med machinegun, sen släppte jag den, sen sprang jag före clayton istället och skjöt ner dom andra från nära håll med vanliga vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Spring in bland anfallarna och kötta med yxan/kniven, döda dom som kastar brandbomber först annars kommer du brinna upp Sen knäpper du resten med pistolen (quckdraw mode e lättast att använda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Schysst Cortez å fisken, mission completed, älskar när det står så. Skitbra tips eftersom tipsen i spelet suger, typ omöjligt att klara uppdraget om man ska följa instruktionerna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Du har problem med det uppdraget på lättaste Jag klara det galant på Hard, fast jag kanske bara hade Lotto då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Men alla är inte lika duktiga som du ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hett tips: gör sidouppdragen så tidigt som möjligt. Hade skitsvårt att klara prästen och han där med björnhuvudet på ryggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Men alla är inte lika duktiga som du ZcruweN Jag vet jag är en talang ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Klarade banan för ett tag sen men är fast, IGEN. E på banan där man ska döda macilister som kutar runt med Neds gevär och slänger dynamit på en, efter ett tag så börjar han jaga en, typ OMÖJLIG att döda efterom hans vapen är 20 gånger bättre en dom man har, ja skjuter på honom, och skjuter på dynamiten, gör ja nåt fel eller? tacksam för svar IGEN. JA SUGER PÅ TV-SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Är GUN roligt ? Kan någon berätta om alla saker man kan göra och hur lång hållbarheten är ? Redigerad 28 februari, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Är GUN roligt ? Kan någon berätta om alla saker man kan göra och hur lång hållbarheten är ? Lite gammal tråd kanske? Det hade ju varit bättre att skapa en ny tråd för dessa frågor och inte dragit upp en gammal. Redigerad 28 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Klarade banan för ett tag sen men är fast, IGEN. E på banan där man ska döda macilister som kutar runt med Neds gevär och slänger dynamit på en, efter ett tag så börjar han jaga en, typ OMÖJLIG att döda efterom hans vapen är 20 gånger bättre en dom man har, ja skjuter på honom, och skjuter på dynamiten, gör ja nåt fel eller? tacksam för svar IGEN. JA SUGER PÅ TV-SPEL Är det en person som springer efter dig? Eller flera? Om det är i en grotta och det är en, så finns det liksom något speciellt underlag på vissa ställen... man ska slänga dynamit på dom ställen och när han springer på de speciella underlagen och dynamiten sprängs samtidigt så skadar du honom. Det går inte annars. Det är en fråga om timing. När man skadat honom tillräckligt mycket så springer han upp nånstans i grottan, och så kastar han dynamit emot dig och så... andvänd quickdraw, och sikta för hans huvud så kastar han mer dynamit, och skjut all dynamit i quickdraw, och när du skjutit tillräckligt... så ja, det händer något... hoho, kollade inte datumet ^^ @Hummler: Jo, det är skoj, men det är storyn och sidouppdragen som är roliga. Finns inget att göra efter 100% heller förutom att rida runt. :/ Redigerad 28 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Lite gammal tråd kanske? Det hade ju varit bättre att skapa en ny tråd för dessa frågor och inte dragit upp en gammal. Sökte på spelet så denna var det första jag hitta med GUN och eftersom att alla alltid klagar på att man gör ny topic så valde jag att skriva i denna @ Cortez: Okej, men då köper jag det på game och använder 10 dagars garantin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Är GUN roligt ? Kan någon berätta om alla saker man kan göra och hur lång hållbarheten är ? Om du undrar över sånt är det bättre att titta på recensioner, förslagsvis Gamereactors. http://www.gamereactor.se/texter/?id=5544 Köpte det förut, men jag lämnade tillbaka det innan tiodagarsgränsen gått ut. Spelet var lite bättre än godkänt, men inte mer än så. Kanske en sexa på en skala av tio om man frågar mig. Men som sagt går det ju alltid att använda tiodagarsgränsen. Redigerad 28 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts