exaiTe Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hejsan! Läste i en annan topic att det skulle finnas en patch som tar bort smutset från bilarna och som fixar ljudbuggen. Hittade dock ingen länk i topicen. Någon som vet om det finns en sådan patch och var man kan hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar, men jag tror att det ärNo more hot coffee-modden du menar. Den gör så att du inte kan lägga in hot coffee-modden, fixar ljudbuggen och lite andra grejer. Någon får rätta mig om jag har fel.. Såg att jag visst hade rätt nu . Här är en lista på allt som modden gör: klick it! Redigerad 14 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
exaiTe Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Okej.. får testa den. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts