Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Ok några idéer, om det e någon av dem eller någon annan ni gillar så säg till, vill ju att så många som möjligt ska va med. Idéer: 1. Desktop Man ska helt enkelt ta ett kort som passar som skrivbordsbakgrund. 2. Skämt Du ska ta ett kort som du tror alla andra kommer skratta åt. (mods tillåtet?) 3. Action Spräng lite molotoves och tryck av på kameran, eller varför inte en gangfight? 4. Fotgängare Ta en bild på en rolig/konstig/snygg/speciell fotgängare och skriv en motivering till varför du valde just den. Vägrar ge mig Jag tycker det skulle kunna vara kul om vi gjorde alla de tävlingarna, faktiskt! Vi behöver väl inte bara välja en? Redigerad 17 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har en av dom najsigaste bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har en av dom najsigaste bilderna. Näpp. Den jag postade förut är finare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har en av dom najsigaste bilderna. Du har använt 10X Drew Distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ok några idéer, om det e någon av dem eller någon annan ni gillar så säg till, vill ju att så många som möjligt ska va med. Idéer: 1. Desktop Man ska helt enkelt ta ett kort som passar som skrivbordsbakgrund. 2. Skämt Du ska ta ett kort som du tror alla andra kommer skratta åt. (mods tillåtet?) 3. Action Spräng lite molotoves och tryck av på kameran, eller varför inte en gangfight? 5.Någon snygg bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 5.Någon snygg bil?? Ja blir grymt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Du har använt 10X Drew Distance Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men kan någon (hint: vaxxor) ta och göra slag i saken snart? Är tävlingssugen nu känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vad menar du? Modden jag länka till , för annars ser man inte så däraa långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Älskar den vyn när man ser hela San Fierro från Bone County Typ där martin123 har knäppt sitt foto. Har San Andreas på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Älskar den vyn när man ser hela San Fierro från Bone County Typ där martin123 har knäppt sitt foto. Har San Andreas på PS2. Man ser inte hela SF .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Man ser inte hela SF .. Näj, ursäkta. Men man ser den vackra delen av S.F. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts