VaXXoR Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tja tja. Jag vet inte hur många som fortfarande spelar SA men jag tycker det skulle vara kul med en foto tävling (bara med kameran i spelet). man får ta kort på vad som hälst dok inte bilar, då bilr de bara en bil tävling. Finns det någon som skulle kunna hålla i en sån här tävling? (är inte så bra på sånt själv :"> ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Verkar ju skoj Men lekar är ju förbjudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det finns ju skillnader på tävlingar och lekar. Såna kallade "SHOWDOWN"'s är vad jag skulle kalla tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Verkar ju skoj Men lekar är ju förbjudet Enligt vad han sa var det en tävlig inte en lek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Verkar ju skoj Men lekar är ju förbjudet Inte lek. En tävling. Roligaste bilden. Eller? Jag fick ju skapa sakletarjakten för ett tag sedan. Inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kan göra en om du vill ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Är det hur fina korten är eller räknas kvaliten också med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fast det blir ju lite svårt om man bara ska bilder på vad man vill. Man skulle ju istället kunna ge ett ämne, t.ex. "Den vackraste byggnaden i San Andreas", "Den roligaste/finaste/konstigaste/whatever fotgängaren" eller "Den här bilden representerar mig och mitt San Andreas-spelande" etc. Och det skulle vara tvång på motiveringar till alla bilder. Speciellt den med fotgängarna skulle vara kul (i såfall har jag redan ett bidrag ) Kul idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nu har inte jag SA men jag har haft och det går faktiskt att ta riktigt fina bilder om man står på rätt ställe. Så jag tycker att man ska ha finaste naturbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det här me hur bilderna ska se ut å så. Asså det jag hade tänk var att typ fina nutur bilder eller något liknande, fina utsikter ja och så vidare. Man kan ju få till fina bilder ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det här me hur bilderna ska se ut å så. Asså det jag hade tänk var att typ fina nutur bilder eller något liknande, fina utsikter ja och så vidare. Man kan ju få till fina bilder ibland Okej, det skulle ju också kunna vara kul. Om du gör en sån här tävling så gör jag en egen med fotgängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här är mitt bidrag! (ifall det blir nån tävling) Sorry för dubbelpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Okej, det skulle ju också kunna vara kul. Om du gör en sån här tävling så gör jag en egen med fotgängare. Mm, men jag är inte så skillad på sånt. men Qouad kunde du göra ellöör ? fast vi måste nog bestämma lite stuff innan vi startar och om någon ska va me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Man ser inte så långt vanligt , man måste modda då så man ser längre blir snyggare kort då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Man ser inte så långt vanligt , man måste modda då så man ser längre blir snyggare kort då Man kan få fina bilder utan modd, jag knäppte några idag Vart finns den modden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) - http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...on=file&id=4405 Control center finns där, vet inte om det är senaste version men men. Draw distance - http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=965 Där e Länken Redigerad 15 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Där e Länken Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Installerat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Installerat den? Aa, men den va lite cp typ träden å vissa hus började blinka när man skulle ta kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ok några idéer, om det e någon av dem eller någon annan ni gillar så säg till, vill ju att så många som möjligt ska va med. Idéer: 1. Desktop Man ska helt enkelt ta ett kort som passar som skrivbordsbakgrund. 2. Skämt Du ska ta ett kort som du tror alla andra kommer skratta åt. (mods tillåtet?) 3. Action Spräng lite molotoves och tryck av på kameran, eller varför inte en gangfight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts