Jump to content

En ide om en tävling

VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Tja tja.

Jag vet inte hur många som fortfarande spelar SA men jag tycker det skulle vara kul med en foto tävling (bara med kameran i spelet). man får ta kort på vad som hälst dok inte bilar, då bilr de bara en bil tävling.

Finns det någon som skulle kunna hålla i en sån här tävling? (är inte så bra på sånt själv :"> ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det blir ju lite svårt om man bara ska bilder på vad man vill. Man skulle ju istället kunna ge ett ämne, t.ex. "Den vackraste byggnaden i San Andreas", "Den roligaste/finaste/konstigaste/whatever fotgängaren" eller "Den här bilden representerar mig och mitt San Andreas-spelande" etc.

Och det skulle vara tvång på motiveringar till alla bilder.

Speciellt den med fotgängarna skulle vara kul (i såfall har jag redan ett bidrag :rolleyes: )

Kul idé!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här me hur bilderna ska se ut å så. Asså det jag hade tänk var att typ fina nutur bilder eller något liknande, fina utsikter ja och så vidare.

Man kan ju få till fina bilder ibland :)

Okej, det skulle ju också kunna vara kul. Om du gör en sån här tävling så gör jag en egen med fotgängare. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok några idéer, om det e någon av dem eller någon annan ni gillar så säg till, vill ju att så många som möjligt ska va med.

Idéer:

1. Desktop

Man ska helt enkelt ta ett kort som passar som skrivbordsbakgrund.

2. Skämt

Du ska ta ett kort som du tror alla andra kommer skratta åt. (mods tillåtet?)

3. Action

Spräng lite molotoves och tryck av på kameran, eller varför inte en gangfight? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor