chucky.swe Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jopp som Titeln lyder:skulle behöva öppna en gamecube skiva i datorn men det går inte behöver jag nåt speciellt program för att öppna dom eller. Hjälp mottages tacksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Varför ska du öppna den i datorn? Det kan jag nog ana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Är inte skivorna för små för CD/DVD-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Är inte skivorna för små för CD/DVD-spelare? Trodde jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Är inte skivorna för små för CD/DVD-spelare? Kolla i din cd/dvd-spelare så ser du att det är en "grop" i mitten... Kthxbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 GC emulator kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 GC emulator kanske. O rly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 O rly? Ja, spammarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ja, spammarn. Okej, sötnos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts