Krax Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ngn som vill köra SA online med mig? Stunta osv? Kontakta mig via msn: m0rfin@wiee.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Bump Mothafuckas^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vilket online har du? Skulle gärna stunta lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vart kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har både GTAT oh Rumble.. Ngn som vill lìra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad är Rumble , vart kan man få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har både GTAT oh Rumble.. Ngn som vill lìra? Jag får aldrig igång de online saker ja laddar hem. kommer in på en server i typ 2 min sen disconnectas ja. någon som vet va de e för fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag får aldrig igång de online saker ja laddar hem. kommer in på en server i typ 2 min sen disconnectas ja. någon som vet va de e för fel ? Så händer de för mig på GtaT men de laggar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Har både GTAT oh Rumble.. Ngn som vill lìra? Var kan man tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Var kan man tanka :D På GTAtournamnet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 På GTAtournamnet.com GTAtournament.com* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Rumble är bättre enligt mig men det som är cp är att det är bara bra fordon där man börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Rumble är bättre enligt mig men det som är cp är att det är bara bra fordon där man börjar Ett program kan väl inte ha Cerebal Pares eller är jag ute i lingonskogen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ha vadå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Det är bättre om ni väntar tills MTA:SA kommer, har testat alla onlinemoddar till San Andreas när dom kom ut och ärligt talat är dom inget att hurra över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts