Jump to content

Minneskort

filip
 Share

Recommended Posts

Hej jag behöver hjälp med min telefon som är en sony ericsson z1010. jag ska köpa ett nytt minnes kort till den och på minnes kortet jag har nu står det att d är ett memorystick duo, då undrar jag om man gan köpa memorystick pro duo funkar det kortet också? jag har tänkt mig de här kortet kommer det att passa? http://www.webhallen.com/prod.php?id=50635 MVH filip :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag behöver hjälp med min telefon som är en sony ericsson z1010. jag ska köpa ett nytt minnes kort till den och på minnes kortet jag har nu står det att d är ett memorystick duo, då undrar jag om man gan köpa memorystick pro duo funkar det kortet också? jag har tänkt mig de här kortet kommer det att passa? http://www.webhallen.com/prod.php?id=50635 MVH filip :">

Nej. Pro DUO är ett helt annat kort, det funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Pro DUO är ett helt annat kort, det funkar inte.

Om man köper Sonys original-kort så medföljer en adapter(vet inte om det gjorde det med den du länkade). Med den kan du använda PRO duo i ett vanligt duo-"fack"

Om du undrar, så är skillnaden mellan dem att Pro duo är typ hälften så stort som ett vanligt DUO.

Och förresten så tror jag att det är billigare med ett sånt kort som du behöver. Och det är ju aldrig fel. ^_^ Tror det är billigare iallafall.

Ha en bra dag! ^_^

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man köper Sonys original-kort så medföljer en adapter. Med den kan du använda PRO duo i ett vanligt duo-"fack"

Om du undrar, så är skillnaden mellan dem att Pro duo är typ hälften så stort som ett vanligt DUO.

Ha en bra dag! ^_^

OT, men "Jag har fått en idé! Att i fortsättningen skriva med grön text. Klockrent! " har gjorts förut i alla möjliga färger, och det är inget jättecoolt eller något som ser fint ut.

Men gör som du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OT, men "Jag har fått en idé! Att i fortsättningen skriva med grön text. Klockrent! " har gjorts förut i alla möjliga färger, och det är inget jättecoolt eller något som ser fint ut.

Men gör som du vill.

Varför hatar du mig? ^_^

Jag tycker att det är jättecoolt och ser fint ut. Och jag gör som jag vill.

Det får en ju att sticka ut från mängden iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar inte dig. *tröstar kebab*

Sa bara vad jag tyckte.

Men du behöver ju inte låta så jävla präktig när du gör såna där inlägg. Du kunde ju istället ha gjort det mer som en upplysning.

Det är sånt här som gör att jag förstår att Sianas "omtanke"-tråd skapades.

Men det är lugnt iaf. Tycker bara att man ska tänka efter lite innan man gör helt onödiga inlägg.

Tröstningen godtages ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor