GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag ska till VM!!! hoppas jag. Men grattis till dig då A.A, skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 VEM FAN VILL ÅKA TILL VM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 VEM FAN VILL ÅKA TILL VM? Jag. Det blir ju så om man tycker om fotboll. Benny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det skulle vara kul och se en stor turnering live för en gång skull. Men jag tror jag får nöja mig med att se det på TV i år igen. Men det är fan inte fy skam, bättre TV-upplevelse finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag vill åka!!!! Men vad gör man när man är 14 år och inte har tillräkligt med pengar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har sökt till massor av matcher. Troligen så åker vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts