Coach Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Har ansökt till någon av semifinalerna och till finalen. Jag menar fotbolls VM i Tyskland. Redigerad 14 januari, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vilket VM pratar Du om? Bandy VM? Fotbolls VM? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vem fan vill åka till VM. vilka lag är med i vm? hoppas nåt annat än sverige vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vem fan vill åka till VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Skulle vara roligt att fara ner med ett gäng vänner och kanske bara sätta sig i en bar med storbildstv och vråla hejaramsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vem fan vill åka till VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Skulle vara roligt att fara ner med ett gäng vänner och kanske bara sätta sig i en bar med storbildstv och vråla hejaramsor. Varför skulle man åka ner dit vm är och sitta i en BAR och kolla på tv? då köper man ju biljett till matchen istället och kollar live eller är hemma och kollar Redigerad 14 januari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag vill så jättegärna åka dit men mina föräldrar vill inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vote: Vem fan vill åka till VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vem fan vill åka till VM. vilka lag är med i vm? hoppas nåt annat än sverige vinner Chansen till att Sverige går och vinner är ganska liten så att du behöver inte vara allt för orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 vilka lag är med i vm? Dessa länderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vote: Vem fan vill åka till VM. Ahh, där blev jag besviken på dig Azore Klart man ska till VM. Om man får biljetter såklart =) Nej nu blir det duschen. Sen ska en annan ut och fira sin 20 ÅRS DAG.!!!! =) Fyller inte år exakt nu, men när klockan slår 00.00 =) Take care. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Voté: Vem fan vill till VM? (Hatar fotboll överhuvudtaget) Fast om jag vinner förstapris i Svea Fireworks tävling, då jävlar!... Eller inte. Då kommer jag sälja dom för högstbjudande. Mumma . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vote: Vill, men kan inte. Lite svårt att åkta ditt ensam som 14-åring när ingen i familjen vill Fotbolls-VM ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag ska åka ner med pappa och se minst en match med Sverige, och kanske någon annan match med något storlag, får se vad som händer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 VOTE: Vem fan vill åka till VM. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ahh, där blev jag besviken på dig Azore Klart man ska till VM. Om man får biljetter såklart =) Nej nu blir det duschen. Sen ska en annan ut och fira sin 20 ÅRS DAG.!!!! =) Fyller inte år exakt nu, men när klockan slår 00.00 =) Take care. Ja men du vet jag och sport går inte riktigt ihop, om det inte är motorsport det handlar om då. Grattis lite i förskott!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ser hellre matcherna på TV här hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ser hellre matcherna på TV här hemma Jo lite bättre är det men tänk ändå att sitta där i finalen eller nån semifinal fullpackat på bayern münchens arena med 50.000 folk! Det kallar jag stäming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vote: Vem fan vill åka till VM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts