_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vet inte om detta är warez menmen.. När jag ska ldda ner med Bitspirit så kommer jag bara upp i hasigheter av10-20 kb/s!! Hur får jag upp speeden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Vet inte om detta är warez menmen.. När jag ska ldda ner med Bitspirit så kommer jag bara upp i hasigheter av10-20 kb/s!! Hur får jag upp speeden?? Sjävla programmet är ju inte warez, det finns säkerligen torrents som inte består av upphovsrättskyddat material. Jag skulle gissa på att du använder dig av dåligt seedade torrents. Prova andra trackers så kanske du får upp hastigheten. Redigerad 14 januari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Jag skulle gissa på att du använder dig av dåligt seedade torrents. Prova trackers som *bye*, *bye* eller *bye* kanske du får upp hastigheten. Sånt där får du däremot inte säga... Redigerad 14 januari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Sånt där får du däremot inte säga... Då är det väl bäst att editera bort det då, och du i din quote. Vi vill ju inte riskera att bli utkastade från The Inner Circle of Rockstar Entertainment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har samma problem, med varenda program jag använder, kommer typ upp i hastigheter mellan 0kb/s - 20kb/s. Beror det på inställningar eller måste man helt enkelt hitta rätt program och rätt torrent m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har samma problem, med varenda program jag använder, kommer typ upp i hastigheter mellan 0kb/s - 20kb/s. Beror det på inställningar eller måste man helt enkelt hitta rätt program och rätt torrent m.m? Hur många Distirbutörer (Seeders) och Reciptotörer (Leechers) som finns påverkar ju. Det brukar stå på sidan du hämtar torrenten från. Det står också i programmet du använder, hur många procent de har av filen osv. Höj prioriteten till högsta och be en bön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ni kan bli medlemar på swebits.org, där kommer man upp i hastigheter. Passa er för ration bara. Och glöm inte att bara ladda ner lagligt material! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ni kan bli medlemar på swebits.org, där kommer man upp i hastigheter. Passa er för ration bara. Och glöm inte att bara ladda ner lagligt material! Det går inte att bli medlem längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Det går inte att bli medlem längre :'( Det är lite knepigt, du får sitta och klicka ett tag. Vet inte vad som är fel. Men läs faq och regler innan, det kommer frågor. Om du svarar fel så måste du klicka igen. De verkar lite mongo... Men det går roevsnabbt. Registrerade användare 39,997 Redigerad 14 januari, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är lite knepigt, du får sitta och klicka ett tag. Vet inte vad som är fel. Men läs faq och regler innan, det kommer frågor. Om du svarar fel så måste du klicka igen. De verkar lite mongo... Men det går roevsnabbt. Registrerade användare 39,997 Det är inget fel, dom har en maxgräns (som alla seriösa trackers) på 40 000 användare. Men det är som sagt bara att sitta och hammra några dagar. Råkade missbruka mitt förra konto där, hade en ratio på typ 0.004. Hade tankat 120 gig och uppat 2. Eller just det, var det sånt här vi inte fick prata om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är inget fel, dom har en maxgräns (som alla seriösa trackers) på 40 000 användare. Men det är som sagt bara att sitta och hammra några dagar. Råkade missbruka mitt förra konto där, hade en ratio på typ 0.004. Hade tankat 120 gig och uppat 2. Eller just det, var det sånt här vi inte fick prata om? När jag försökte bli medlem så var det 20 platser kvar, men jag var tvungen att sitta och klicka likförbannat. Kanske är mig det är fel på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är inget fel, dom har en maxgräns (som alla seriösa trackers) på 40 000 användare. Men det är som sagt bara att sitta och hammra några dagar. Råkade missbruka mitt förra konto där, hade en ratio på typ 0.004. Hade tankat 120 gig och uppat 2. Eller just det, var det sånt här vi inte fick prata om? Zack har gjort det enda felet och det var att i princip länka till du-vet-vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Zack har gjort det enda felet och det var att i princip länka till du-vet-vad. Jag har inte länkat(Bara tuff text), dessutom kan man ladda ner lagligt material? Eller var jag dum på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ni leker med döden grabbar. lägg ner. ni måste väl nödvändigtvis inte snacka om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ni leker med döden grabbar. lägg ner. ni måste väl nödvändigtvis inte snacka om detta? Sorry, trodde jag var snäll och laglydig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag har inte länkat(Bara tuff text), dessutom kan man ladda ner lagligt material? Eller var jag dum på riktigt? Därav "i princip" före. På just den sidan så har jag aldrig sett något material som inte var skyddat av upphovsrätten. Men vi kanske borde införa i reglerna att vi får länka till trackers bara för att de kan ha lagligt material Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Därav "i princip" före. På just den sidan så har jag aldrig sett något material som inte var skyddat av upphovsrätten. Men vi kanske borde införa i reglerna att vi får länka till trackers bara för att de kan ha lagligt material Reglerna är ju tolkningsbara och KalleR har just tolkat dom, inget mer torrentsnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Därav "i princip" före. På just den sidan så har jag aldrig sett något material som inte var skyddat av upphovsrätten. Men vi kanske borde införa i reglerna att vi får länka till trackers bara för att de kan ha lagligt material Det verkar vettigt Man kan requesta lagligt material Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här, ser att du har svårt att skilja på warez och på fildelningsprogram. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här, ser att du har svårt att skilja på warez och på fildelningsprogram. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34090 Du censurerade ju själv Pirate***. Och det var ju när vi började tipsa om trackersidor som gränsen drogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts