Jump to content

Bitspirit..

_EmiL_
 Share

Recommended Posts

Vet inte om detta är warez menmen..

När jag ska ldda ner med Bitspirit så kommer jag bara upp i hasigheter av10-20 kb/s!!

Hur får jag upp speeden??

Sjävla programmet är ju inte warez, det finns säkerligen torrents som inte består av upphovsrättskyddat material.

Jag skulle gissa på att du använder dig av dåligt seedade torrents. Prova andra trackers så kanske du får upp hastigheten.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har samma problem, med varenda program jag använder,

kommer typ upp i hastigheter mellan 0kb/s - 20kb/s.

Beror det på inställningar eller måste man helt enkelt hitta

rätt program och rätt torrent m.m?

Hur många Distirbutörer (Seeders) och Reciptotörer (Leechers) som finns påverkar ju. Det brukar stå på sidan du hämtar torrenten från. Det står också i programmet du använder, hur många procent de har av filen osv.

Höj prioriteten till högsta och be en bön. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att bli medlem längre :'(

Det är lite knepigt, du får sitta och klicka ett tag. Vet inte vad som är fel. Men läs faq och regler innan, det kommer frågor. Om du svarar fel så måste du klicka igen. De verkar lite mongo... Men det går roevsnabbt.

Registrerade användare 39,997

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lite knepigt, du får sitta och klicka ett tag. Vet inte vad som är fel. Men läs faq och regler innan, det kommer frågor. Om du svarar fel så måste du klicka igen. De verkar lite mongo... Men det går roevsnabbt.

Registrerade användare 39,997

Det är inget fel, dom har en maxgräns (som alla seriösa trackers) på 40 000 användare. Men det är som sagt bara att sitta och hammra några dagar. Råkade missbruka mitt förra konto där, hade en ratio på typ 0.004. Hade tankat 120 gig och uppat 2.

Eller just det, var det sånt här vi inte fick prata om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inget fel, dom har en maxgräns (som alla seriösa trackers) på 40 000 användare. Men det är som sagt bara att sitta och hammra några dagar. Råkade missbruka mitt förra konto där, hade en ratio på typ 0.004. Hade tankat 120 gig och uppat 2.

När jag försökte bli medlem så var det 20 platser kvar, men jag var tvungen att sitta och klicka likförbannat. Kanske är mig det är fel på :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zack har gjort det enda felet och det var att i princip länka till du-vet-vad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte länkat(Bara tuff text), dessutom kan man ladda ner lagligt material? Eller var jag dum på riktigt?

Därav "i princip" före. På just den sidan så har jag aldrig sett något material som inte var skyddat av upphovsrätten. Men vi kanske borde införa i reglerna att vi får länka till trackers bara för att de kan ha lagligt material ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därav "i princip" före. På just den sidan så har jag aldrig sett något material som inte var skyddat av upphovsrätten. Men vi kanske borde införa i reglerna att vi får länka till trackers bara för att de kan ha lagligt material :)

Reglerna är ju tolkningsbara och KalleR har just tolkat dom, inget mer torrentsnack ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därav "i princip" före. På just den sidan så har jag aldrig sett något material som inte var skyddat av upphovsrätten. Men vi kanske borde införa i reglerna att vi får länka till trackers bara för att de kan ha lagligt material ^_^

Det verkar vettigt :wub: Man kan requesta lagligt material :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor